Universitatea Politehnica Bucureşti, condusă de rectorul Mihnea Costoiu, vrea să promoveze postul TV de ştiri Euronews România, pe care îl deţine, printr-o campanie estimată la 3,8 milioane de lei, scrie G4Media. Un anunţ în acest sens a fost postat pe portalul achiziţiilor publice.
Achiziţia realizată de Universitatea Nationala de Stiinta si Tehnologie Politehnica Bucuresti se va realiza prin licitaţie deschisă şi implică încheierea unui acord-cadru. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 5 decembrie
Iată pe ce urmează să fie cheltuiţi banii în cazul semnării acestui contract:
Servicii de publicitate prin distribuire de mesaje tip SMS, valoare estimată 270.000 de lei
Servicii de publicitate prin distributie spot publicitar intr-o retea de ecrane LED, valoare estimată 600.000 de lei
Servicii de publicitate prin Panouri outdoor – 750.000 de lei
Servicii de publicitate prin panouri OUTDOOR STB – 420.000 de lei
Servicii de publicitate prin panouri INDOOR METROREX – 1.836.000 de lei
Televiziunea EuroNews a început să emită în luna mai 2022. Postul se regăseşte în coada clasamentului audienţelor, cu o medie zilnică de doar 2.000 de telespectatori, la nivel naţional.
Citeşte şi:
AUDIENŢE după MEDIA PE ZI. Ce televiziuni au urmărit românii în luna octombrie. Pro TV rămâne liderul. Antena 1, postul cu cea mai mare creştere. Antena 3, peste Romania TV pe comercial
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii