Pro TV are un nou Head of marketing. Este vorba de Bogdan Ţurcanu, care are experienţă la branduri precum Heineken, Fashion Days şi Uber.
Ţurcanu intră ca Head of Marketing începând din 13 iulie.
Ce va face exact?
"Va gestiona alinierea strategică a tuturor funcţiunilor interne în vederea promovării show-urilor PRO TV şi a implementării proiectelor de marketing şi comunicare împreună cu echipa sa, în strânsă colaborare cu Lucia Antal, Head of Research and Development şi cu Vasile Alboiu, Creative Director. "
În ultimii ani, activitatea de marketing a fost coordonată de Andreea Cârciumaru, care a plecat în urmă cu două luni. Ea preluase coordonarea marketingului (Head of Marketing Services) după ce, în 2019, Pro TV a separat activităţile de marketing în două zone: Research & Development (unde a trecut Lucia Antal, şef al marketingului până în 2019) şi Creaţie (zonă condusă de Vasile Alboiu, Creative Director)
Bogdan Ţurcanu, Carte de vizită:
2020-2021: Head of Marketing & Commercial Bârlog, un brand de bere artizanală
2018-2020: Senior Innovation Manager Ursus Breweries
2017-2018: Marketing Manager Uber
2016-2017: Business Development Manager eCommerce Fashion Days
2011-2014: Heineken, unde a fost, pe rând, Managment Trainee-Supply Cain, Buyer&Contract Manager Commerce and Business Services şi apoi Brand Manager Premium Brands
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
ProTV, still has a CEO?
Employees are voluntarily leaving their jobs than at almost any other time, what's wrong with you?
Man, at this moment, the mafia runs the business in ProTV. Cristian Popescu & Attila Toth are the leaders of the mob in ProTV.
Wake up before it is too late!
Probabil ca in pole position pentru pozitia de CFO este contabilu' de la producatorul artizanal de mici " Cocosatu", iar pentru programe concureaza doamna manager de la gogoseria artizanala din Parcul copiilor cu producatorul de kurtos kolacs de la Auchan Titan!:)))
Pentru ca totusi este bine sa nu judeci doar dupa cv, am " goagal"uit putin despre barlog. Trecand peste faza cu "norocul lui matei corvin ca nu a cunoscut berea barlog, ca altfel statea mai mult in pub" ( oare cum arata pub'u in mid. sec. xv?), cea mai obiectiva caracterizare a marketingului pt barlog este: o shaorma cu de toate! A inceput cu berea " enigma lu' negru voda" ( sec xiii), apoi legenda omului care a ratat o viata in pub si termina cu "sabia lui Stefan".
Probabil faptul ca l-a convins pe Erdogan sa le dea, din muzeul Topkapi, sabia s-o imbutelieze a fost factorul decisiv in decizia de recrutare!:)))
Pro TV e lider in prime time si pe toata ziua in fiecare zi, saptamana, luna. Asta e tot ce conteaza.
Majoritatea vin doar sa isi ia salariu si nu se mai implica cu nimic in creatie si asta pentru ca salariile nu au fost marite de 10 ani, un cameraman a ajuns sa fie platit cu aprox 800e, bataie de joc
Alt prieten ce face parte din camarila domnului Cristian Popescu (sefu HR)?
Întreb pentru un prieten...
Prietenul meu mai vrea sa afle de la domnul Cristian Popescu de ce, in ultima perioada, au plecat cel putin 20 de oameni din ProTV. Oameni cu experienta de minim 5-15ani.
Domnule Cristian Popescu, cand va dati demisia?