Proiect pentru tineri cofinanţat de Uniunea Europeană, cu ştiri şi materiale video distribuite pe Facebook, Instagram şi Youtube în şase limbi.
Proiectul se numeşte „ENTR” şi este disponibil în franceză, germană, engleză, portugheză, poloneză şi română. „ENTR” este adresat persoanelor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 34 de ani.
„ENTR” este cofinanţat de Uniunea Europeană şi dezvoltat de Deutsche Welle şi France Médias Monde, fiind lansat în primăvara anului 2021.
RFI România şi G4 Media sunt cei doi parteneri din România ai proiectului „ENTR”.
În ce constă proiectul: pe paginile de Facebook, Instagram şi Youtube sunt postate videoclipuri şi vizualuri, iar în completare vin articole scrise de partenerii de proiect (RFI şi G4 pentru România, de exemplu).
În cazul articolelor, pe reţelele sociale sunt postate doar materiale în limba română, în timp ce în cazul video-urilor ENTR publică materiale originale în fiecare dintre limbile proiectului punând în valoare tinerii din fiecare dintre ţările partenere.
Unele dintre materialele video sunt adaptate şi în limba română (cum este cazul celui de mai jos).
Câteva dintre subiectele abordate în materialele publicate: climă, solidaritate, libertăţi, cultură, tehnologii, ocupaţii.
Cristina Dobreanu, Coordonator ENTR România:
„ENTR înseamnă, în primul rând, tineri care le vorbesc altor tineri despre experienţele lor, despre reuşitele, dar şi despre problemele lor.
Între tinerii europeni nu mai există astfel graniţe şi ei pot descoperi cât de multe lucruri au în comun cu alţi colegi de generaţie din şase colţuri diferite ale Europei, pe care poate nici nu le bănuiau.
Promovăm dialogul şi implicarea tinerilor în dezbateri constructive, iar colaborarea editorială atât cu partenerii români, cât şi cu cei europeni reflectă întocmai acest spirit.”
VIDEO. Material de promovare ENTR România
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu