Skip to main content

VIDEO. Idee. Promo-ul TV din pauza de publicitate, ca un stand-up. Cătălin Neamţu, în "demo"

 
VIDEO. Idee. Promo-ul TV din pauza de publicitate, ca un stand-up. Cătălin Neamţu, în "demo"

VIDEO. Propunere pentru posturile TV de la echipa proiectului de satiră Bravos Naţiune: promo-uri ca nişte mini-scenete de stand-up, în locul celor clasice.

Publicitate

Mai exact, în locul clasicelor promo-uri care anunţă programele, de obicei la finalul calupurilor de publicitate, echipa propune mici filmuleţe de stand-up, care să includă şi mesajul de promovat.

De ce această propunere, denumită "Smart-Promo"? Şi cine este "în spate"?

O scenetă în locul promo-ului clasic ar duce, spun ei, la "Creşterea audienţei pe break-urile, calupurile sau pauzele de promo şi publicitate". Dar şi la "Crearea unei experienţe mai bune, mai plăcute, pentru telespectator (utilizator, consumator) şi pentru brand-urile, produsele difuzate, din secţiunile comerciale, pe durata break-urilor de promo şi publicitate".

În spatele ideii stau oameni cu experienţă în piaţa de publicitate şi TV.

Unul dintre fondatorii agenţiei Turn Digital (care a lansat Smart Promo pe piaţă) Bogdan Zaman, vine din publicitate şi a lucrat, în trecut, la McCann, TVR, Media Pro sau TVR. Emil Cârjan este pe partea de producţie: are ani de experienţă ca producător în Pro TV (a fost, printre altele, producătorul PoveŞtirilor Adevărate de pe Acasă TV).

Paul Ipate, Cătălin Neamţu, Octavian Strunilă sunt numele vizibile ale Bravos Naţiune (un proiect iniţiat de agenţia Turn Digital).

Smart-Promo, aşa cum îl prezintă cei de la Bravos Naţiune: 

"SMART-PROMO se bazează pe creaţia de conţinut şi plasarea acestuia în pauzele de promo şi publicitate, sub formă de momente de divertisment sau multe alte derivate de entertainment (mini-concursuri, maxime, proverbe, curiozităţi), astfel încât, aceste momente inserate înainte de spoturile comerciale ori de cele de promovare ale altor programe, să ridice audienţa pe break.

Conţinutul “strecurat” într-un break publicitar va fi sub forma unor mini-scenete, mini-scheciuri, mini-parodii, în cheie comică, dar şi în alte registre, iar întreg ansamblul va arăta ca o construcţie unitară, bine legată, gata să ofere telespectatorilor (privitorilor) o alta experienţă, cu totul noua, uşor consumabilă de către aceştia."

Menţionarea unui brand în promo (clasic sau prin product placement), susţin iniţiatorii proiectului, ar duce la încasări mai mari pentru postul TV. 

De ce?

"Telespectatorii nu mai pleacă de pe calupul de promo, reducând fenomenul de zapping, iar spectatorii vor fi prezenţi pe producţia promovată".

Cătălin Neamţu apare, alături de Alex Conovaru şi într-un demo de Smart-Promo, de cum s-ar face un astfel de promo.

VIDEO. Cam cum ar arăta un smart-promo:

Citeşte şi: Bravos, Naţiune! Octavian Strunilă, Paul Ipate şi Cătălin Neamţu, co-fondatorii unei publicaţii online de satiră: "Dorim să fie un tratament împotriva somnului colectiv"

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus