VIDEO. Agenţia Cohn&Jansen semnează o reclamă TV pentru noua băutură din „familia” Aqua Carpatica. Produsul lansat de compania Valvis Holding se numeşte „Wet”, iar cu denumirea au venit chiar cei din agenţie.
„Ne-am dorit să avem un nume cu tracţiune şi să imprime o atitudine întregii comunicări, care să fie la fel ca produsul şi ca targetul căruia i se adresează – dezinhibat”, spune Felicia Stoica, de la Cohn&Jansen.
Băutura a fost lansată sub sloganul „Wet is better” şi se găseşte în diferite sortimente: Wet Mango, Wet Peach, Wet Minty Lime şi Wet Grapefruit.
Conceptul a fost explicat tot de autori:
„Nimănui nu-i place să stea pe uscat, atunci când vine vorba de fun. Nu-i vorba doar de alcool, ce-i Wet e mai witty, mai puţin plictisitor, te răcoreşte şi la propriu şi la figurat”, spune Roxana Cristea, tot de la Cohn&Jansen.
Spotul video a fost regizat de Tessa Doniga Johnson.
VIDEO. Prima reclamă pentru băutura „Wet”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii