Transmisiunile live de pe site-urile Digi vor conţine şi reclame. Site-urile şi aplicaţiile Digi24, Digi Sport şi Digi Online vor aborda un nou format al reclamelor, în colaborare cu Google.
Practic, vom vedea reclame pe sitr-ul televiziunii de ştiri şi pe clipurile video date în direct. Deocamdată, soluţia este implementată pe Digi24.ro şi urmează Digisport.
Practiv, site-ul digi24.ro (variantele desktop şi mobile) va folosi formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), care va permite difuzarea reclamelor/ad-urilor de tip video în clipurile video live pe site-urile publisherilor.
De asemenea, această nouă tehnologie permite difuzarea reclamelor targetate către fiecare utilizator pentru întreg conţinutul şi pentru toate dispozitivele.
Dynamic Ad Inseration (DAI) este disponibil, momentan, doar pe digi24.ro, dar este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro (variantele desktop şi mobile), cât şi pe aplicaţiile Digi24, Digi Sport şi Digi Online.
Avantajele brandurilor pentru a folosi această nouă tehnologie sunt:
- Oferă brandurilor posibilitatea de a-şi afişa mesajele publicitare video;
- Brandurile beneficiează de monitorizare şi raportare în detaliu a rezultatelor campaniei, specifice mediului online;
- Brandurile au posibilitatea de a utiliza un număr mare de targetări (în funcţie de: locaţia utilizatorului, de oră şi zi), pot alege poziţia din calupul publicitar în care vor să se afişeze ş.a.;
- Oferă utilizatorilor videoclipuri fără întreruperi, crescând astfel şansele ca aceştia să interacţioneze direct cu materialul publicitar.
Valentin Ştirbu, Head of Digital Media Digi:
„Cele mai importante beneficii pe care le aduce formatul sunt atât pentru cei care comandă inserarea reclamelor, întrucât acestia se asigură de o targetare si raportare precise, specifice doar mediului online, dar şi pentru utilizatorul final, care va beneficia de conţinut personalizat si relevant.”
Autor: Daniel Samoilă
daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii