UPDATE/ Şi Kanal D a avut o strategie asemănătoare. Postul Dogan i-a pus pe oameni să aleagă pe pagina de Instagram a postului genul de film pe care vor să îl urmărească în seara de duminică, potrivit kanald.ro. Acelaşi sponsor - Ursus - s-a implicat şi în această campanie.
Ştirea iniţială:
STRATEGIE. Pro TV, Antena 1, două campanii, acelaşi sponsor şi acelaşi obiectiv: să atragă publicul către filme. Cum? Prin interactivitate.
Pro TV îşi îndeamnă publicul să "ghicească" ce film va fi pe post. Antena 1 pune publicul să "aleagă" ce film va fi la TV.
Interesant este că ambele televiziuni au acelaşi sponsor: brandul de bere Ursus. Iar filmele din campanie sunt, la ambele posturi, cele de sâmbătă.
Detalii, în continuare:
Ghiceşte filmul la Pro TV
Pro TV pune la bătaie un concurs: „Ghiceşte filmul Pro”.
Telespectatorii trebuie să ghicească filmul care se va difuza în prime-time sâmbătă, 4 septembrie. Şi oferă indicii:
„Pentru acest film călătorim până în Persia Antică, unde un prinţ persan se aliază cu o prinţesă rivală pentru a dejuca planurile unui rege malefic.
Jake Gyllenhaal şi Gemma Arterton joacă în această peliculă din 2010, produsă de aceeaşi echipă care a lansat seria Piraţii din Caraibe”, scriu cei de la protv.ro.
Trebuie completat formularul de pe site, iar în urma tragerii la sorţi câştigătorii vor primi o maşină de popcorn şi un bax de bere Ursus (la doză).
Alege filmul la Antena 1
Pe de altă parte, Antena 1 îi pune pe telespectatori să aleagă genul de film pe care vor să îl vadă sâmbătă seara.
În această săptămână, pe site-ul tualegi.a1.ro oamenii pot alege între „Acţiune” şi „Comedie”.
Postul de televiziune nu precizează titlurile exacte ale producţiilor din "sondaj", ci doar genul acestora.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
KanalD a fost primul care a dat startul acestui proiect!