TOP. Ce rezultate au avut agenţiile de publicitate digitală şi de marketing, în 2020? Cifrele de afaceri sunt pe plus în comparaţie cu 2019, scrie Forbes.ro.
În ciuda faptului că cifrele de afaceri a fost în creştere, unele agenţii au pierdut la capitolul „business”.
Cele 71 de agenţii monitorizate de Forbes au înregistrat o cifră de afaceri de 94,2 milioane de euro, cu 9,2% mai mare decât în 2019.
Profitul net a fost de 12,776,314 euro, mai mare cu 3,6% faţă de 2019.
Hogarth Worldwide a fost agenţia anului şi a raportat cel mai mare profit net: 1,81 milioane de euro, dar mai mic cu 16,5% faţă de 2019.
Alte agenţii cu profituri au mai fost: Conversion Marketing (784.385 euro), Centrade Integrated (538.532 euro), Syscom Digital (563.157 euro), Grapefruit (485.327 euro), Kubis (432.360 euro), Sinaps Marketing (414.131 euro), Digital Atelier Interactiv (403.621 euro) şi Prometheus Programmatic Agency (463.839 euro).
Primele 10 agenţii din top au o cotă de piaţă de 56,5% din cifra totală de 94,2 milioane de euro.
Citeşte mai multe pe Forbes
Topul primelor zece agenţii de publicitate digitală şi de marketing în 2020:
1. Hogarth Worldwide: Cifră de afaceri (euro): 11,110,055 şi Profit: 1,819,942
2. ZITEC: Cifră de afaceri (euro): 10,721,099 şi Profit: 345,076
3. MRM Parteneri: Cifră de afaceri (euro): 6,086,447 şi Profit: 326,775
4. Centrade Integrated: Cifră de afaceri (euro): 5,956,921 şi Profit: 538,532
5. Kubis: Cifră de afaceri (euro): 4,307,292 şi Profit: 432,360
6. 2Performant Network SA: Cifră de afaceri (euro): 4,199,265 şi Profit: 169,501
7. Stefanini Infinit: Cifră de afaceri (euro): 2,921,420 şi Profit: -247,580
8. Upswing: Cifră de afaceri (euro): 2,828,369 şi Profit: 273,569
9. Data Revolt: Cifră de afaceri (euro): 2,807,757 şi Profit: 124,986
10. Digital Atelier Interactiv: CIfră de afaceri (euro): 2,336,825 şi Profit: 403,622
Trimite un comentariu