Reality-show-ul din social media Treasure Games se pregăteşte pentru o nouă ediţie. De data aceasta Treasure Games se desfăşoară în Banat şi va avea opt creatori de conţinut ca participanţi. Prima ediţie a fost derulată în Ţinutul Buzăului, în toamna anului trecut.
Gazda show-ului este jurnalistul Toader Păun, fost director de programe la Europa FM. Prezentatorul va oferi detalii din culise prin intermediul unor jurnale transmise live online, la TV şi radio.
Cine participă la acest show? Sunt opt creatori de conţinut care formează patru echipe
- Motanii: Bogdan Buzuleac şi Adrian Dan
- Potecaşii: Răzvan Moţei şi Marius Chivu
- #teamMuntele: Alina Muntele şi Ciprian Muntele
- 2 SUD-VEST: Emilia Morariu şi Silviu Barbul
Cum se desfăşoară competiţia?
- Fiecare echipă are câte doi membri şi va avea de rezolvat zilnic sarcini diferite.
- Toate echipele acumulează puncte pe măsură ce rezolvă sarcinile, în funcţie de modul în care îndeplinesc cerinţele şi de timpul în care reuşesc să facă acest lucru.
- Echipa câştigătoare va primi trofeul Treasure Games, dar şi un premiu în valoare de 2.000 Euro.
Cum poate fi urmărit reality-show-ul
Toată aventura concurenţilor va putea fi urmărită în timp real pe conturile lor de social media, iar rezultatul final al competiţiei va fi dezvăluit în seria video Treasure Games in Banat, care va fi lansată pe canalul de YouTube Treasure Games în această toamnă.
Echipa de producţie va surprinde momente inedite din culise şi le va distribui pe conturile de social media Treasure Games şi Cronicari Digitali. Mai bine de 168 de ore de filmare vor fi transformate ulterior în episoadele care vor spune pe YouTube povestea competiţiei.
Creatorii de conţinut vor porni la drum din Bucureşti, pe 9 iulie, către judeţul Timiş, apoi, concursul ia start pe 10 iulie, odată cu explorarea judeţului, dar şi a Timişoarei – Capitala Europeană a Culturii 2023.
Silvia Teodorescu, coordonatorul Cronicari Digitali şi managing partner Zaga Brand:
„După o primă ediţie de succes, derulată anul trecut, ne bucurăm ca acest concept, dezvoltat de Zaga Brand, poate contribui la punerea în valoarea a unei regiuni importante şi la nivel european, odată cu manifestările din Timişoara, Capitală Europeană a Culturii.
Dar Banatul nu este doar Timişoara, este şi Timiş şi este mult mai mult, iar creatorii de conţinut vă vor ajuta să descoperiţi asta într-un mod interactiv şi atractiv.”
Show-ul este creat de agenţia de comunicare Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali.
Galerie foto: