Twitter a anunţat un parteneriat cu două agenţii de presă: Reuters şi Associated Press, scrie SocialMediaToday.
Platforma de streaming a luat această decizie pentru a le oferi utilizatorilor „ştiri cât mai credibile”, dar şi pentru a opri răspândirea informaţiilor false de pe platformă, după cum scrie sursa citată.
Ştirile furnizate de la cele două agenţii de presă vor apărea în feed-urile utilizatorilor, în rubricile „Search”, „Trends”, „Explore” şi când se face referire la anumite evenimente majore promovate pe platformă.
De asemenea, Twitter va beneficia de aceleaşi surse pe care le au Reuters şi AP. Astfel, cele mai importante noutăţi vor apărea în timp real pe platformă.
„Ne-am angajat să ne asigurăm că, atunci când oamenii vin pe Twitter pentru a vedea ce se întâmplă, pot găsi cu uşurinţă informaţii de încredere”, au spus cei de la Twitter, citaţi de SocialMediaToday.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu