Skip to main content

Campanie Unilever la 30 de ani în România: împădureşte o zonă din sudul ţării

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels
Brandul Unilever împlineşte 30 de ani de când a intrat pe piaţa din România şi a lansat o campanie de împădurire.
Publicitate
 
Campania se numeşte „Unilever30 – Tradiţia de a face bine” şi este realizată în parteneriat cu asociaţia „Plantăm fapte bune în România”, scopul principal fiind plantarea a 300.000 de arbori până la sfârşitul anului 2022.

 
Campania celor de la Unilever a început în 2020. Anul trecut au fost plantaţi 150.000 de arbori în judeţul Dolj, iar în 2021 75.000 până în acest moment. Până la sfârşitul anului 2022, 300.000 de arbori vor fi plantaţi în zona de sud a ţării.
 
Ana-Maria Pâslaru, General Manager Unilever South Central Europe:
 
„Anul acesta se împlinesc 30 de ani de când primele noastre produse au intrat pe piaţadin România. Ne bucurăm să fim parte din povestea acestei ţări şi o modalitate prin care ne dorim să marcăm momentul aniversareste plantarea a 300.000 de arbori – câte 10.000 pentru fiecare an petrecut în România până acum. 
 
Îi plantămîn sudul ţării, într-o zonă puternic afectată de deşertificare. Fenomenul de deşertificare reprezintă o preocupare globală şi suntem hotărâţi să luptăm împotriva acestei probleme alături de un partener extraordinar, iniţiativa Plantăm fapte bune în România. 
 
În acelaşi timp, folosim momentul aniversar ca o oportunitate de a ne implica mai mult în comunităţile locale şi încercăm să fim acolo unde simţim şi ştim că este nevoie de noi – în vieţile consumatorilor, prin produsele noastre pe care se bazează în fiecare zi şi care le fac viaţa mai uşoară, mai bună, dar şi în vieţile comunităţilor vulnerabile unde simţim că este mai multă nevoie de ajutor pentru o schimbare în bine.”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus