Valer Hancaş, corporate affaires&Communication Director la Kaufland, a fost reales pentru un nou mandat în funcţia de preşedinte al IAA România, organizaţie ce reprezintă interesele industriei de publicitate din România.
În cadrul Adunării Generale IAA care a avut loc în data de 21 octombrie 2021, Valer Hancaş a fost reales pentru un nou mandat de doi ani, mandat ce va începe în 2022.
Conform statutului asociaţiei, preşedintele este ales cu un an înainte de începerea efectivă a mandatului. Acest lucru se face cu scopul de a da posibilitatea persoanei alese să se familiarizeze cu proiectele IAA şi să aibă o perioadă de "observaţie".
Astfel, Valer Hancaş, preşedintele în exerciţiu al IAA România îşi va continua mandatul, pentru încă 2 ani, la expirarea mandatului curent.
Valer Hancaş, preşedintele IAA România:
„Sunt bucuros că pot continua în funcţia de preşedinte a uneia dintre cele mai active şi creative filiale IAA din lume. Anul acesta, IAA România a organizat cea de-a 5-a ediţie a IAA Global Conference ”Creativity4Better”, care, dincolo de orice limitări cauzate de contextul pandemic în care ne aflăm, a fost un real succes.
Am digitalizat complet Effie România - festival care an de an aduce noi îmbunătăţiri experienţei de competiţie, am crescut modulele Şcolii IAA, am organizat IAA Content Hub pentru a uşura experienţa de navigare pe asset-urile noastre digitale, am creat un mini studio audio video disponibil membrilor, iar IAA Young Professionals sunt mai activi ca niciodată! Îmi doresc să continuu aceste frumoase proiecte şi să pornim unele noi pentru creşterea imaginii industriei şi pentru consolidarea brandului IAA în Romania şi la nivel global.”
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic ce reprezintă interesele a peste 120 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media.
Trimite un comentariu