Platforma de streaming Voyo a devenit, de câţiva ani, piesa centrală în promovarea Pro TV. Toate posturile grupului Pro au promovat intens, în aproape fiecare pauză publicitară, platforma de streaming.
Mai mult decât atât, Pro TV a achiziţionat şi a creat conţinut special doar pentru Voyo. Premiile Oscar sunt difuzate în direct exclusiv pe Voyo de câţiva ani. Iar marile show-uri, precum şi serialul Las Fierbinţi au fost difuzate mai întâi pe platforma de Streaming, uneori şi cu o săîptămână înainte să fie difuzate pe TV.
A meritat însă efortul? Câi abonaţi are platforma Voyo în România?
Platforma Voyo este prezentă în România, dar şi în restul ţărilor în care Central European Media Enterprises (CME) are activităţi, precum Cehia, Slovenia şi Bulgaria.
În România, Voyo are 100.000 de abonaţi, potrivit publicaţiei BroadbandTVNews, care citează un reprezentant al CME.
Dusan Svalek, director adjunct la CME, a declarat pentru sursa citată că platforma va rămâne în zona premium în care se află acum, şi că nu există planuri pentru a introduce şi reclame, aşa cum a procedat Netflix, care a lansat în anumite ţări o variantă mai ieftină de abonament, care difuzează şi reclame.
Svalek a subliniat că Voyo va continua să se concentreze să ofere conţinut local.
El a mai adăugat că Voyo are în prezent 560.000 de abonaţi plătitori în Cehia, iar targetul este de un milion de abonaţi până în 2025.
În Slovenia, Voyo are 160.000 de abonaţi, iar în România undeva la 100.000 de utilizatori, dublu faţă de anul trecut, arată sursa citată. În Bulgaria, Voyo este un serviciu business-to-business.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro