YouTube a anunţat miercuri, pe blogul oficial, că va difuza pentru prima dată sezoane întregi de producţii TV, în mod gratuit, scrie TechCrunch.
Mişcarea pune gigantul într-o concurenţă mai directă cu numărul tot mai mare de platforme care oferă servicii de streaming gratuite, de la Netflix la Tubi, Pluto TV, The Roku Channel, IMDb TV, Xumo, Plex şi Peacock, subliniază site-ul TechCrunch.
Compania a spus că va oferi mai întâi acces utilizatorilor din SUA la peste 4.000 de episoade din emisiuni precum „Hell’s Kitchen”, „Andromeda” sau „Heartland”.
Ce are diferit de Netflix?
Youtube va difuza producţiile de televiziune, însă acestea vor conţine şi reclame, spre deosebire de Netflix, care nu are publicitate în conţinutul din platformă.
O altă diferenţă: accesul la Netflix este pe bază de abonament, cel pe Youtube, pentru aceste producţii, este gratuit.
YouTube vrea să adauge până la 100 de titluri noi în fiecare săptămână, inclusiv emisiuni şi filme, la colecţia sa de streaming gratuit.
Platforma găzduieşte deja o serie de filme gratuite, susţinute de reclame, aşa că această mişcare este doar o extindere, nu neapărat ceva complet nou.
În prezent, YouTube oferă acces la peste 1.500 de filme de la companii precum Disney Media & Entertainment Distribution, Warner Bros., Paramount Pictures, Lionsgate, FilmRise şi altele, după cum a anunţat compania.
Luna aceasta, de exemplu, au adăugat filme noi precum Gone in Sixty Seconds, Runaway Bride şi Legally Blonde, printre altele, mai notează TechCrunch.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Netflix-ul va fi mereu numarul unu.