Şcoala ADC se redeschide după peste doi ani de la începutul pandemiei. Aceste cursuri sunt dedicate pasionaţilor de advertising şi tinerilor care doresc să intre în industria publicitară.
Cursurile încep de la 1 noimbrie, iar înscrierile sunt deschise până pe 29 octombrie şi se pot face pe site-ul Şcolii ADC, prin completarea unui test de creaţie.
Noul format al cursurilor conţine două module: Fundamentals şi Deep Dive, care să-i ajute pe studenţi să aibă mai întâi o imagine de ansamblu asupra industriei şi a ceea ce presupune fiecare rol în parte, ca mai apoi, să se specializeze pe acea bucată care îi pasionează mai tare: Strategie, Copywriting, Art Direction sau Graphic Design.
Primul modul - Fundamentals începe la 1 noiembrie şi se termină în ianuarie 2023, iar costul modulului este de 499 euro. Al doilea modul - Deep Dive începe la 1 noimbrie şi se termină în ianuarie 2023, iar costul este tot 499 euro.
Liviu Ţurcanu, Creative Director Mercury360, Profesor al Şcolii ADC:
“Şcoala ADC e mai mult decât o şcoală pentru mine. E un proiect de suflet în care, prin adeziune, ne dorim să strângem laolaltă cât mai multe energii din marcomm-ul românesc - din Strategie, Creaţie sau Marketing - pentru a creşte o nouă generaţie de publicitari.
Pentru că Şcoala, în noua sa formă, prin cele două module, unul generalist şi altul specializat, deschide noi perspective educaţionale în advertising-ul românesc, ce combină teoria cu practica într-un mod eficient.”
Astfel, după terminarea primului modul, studenţii vor fi invitaţi să îşi aleagă o specializare printr-un examen, pentru a ocupa unul dintre locurile disponibile pentru modulul 2, cel de Deep Dive.
Fiecare specializare va avea mai mulţi profesori coordonatori şi un tutore, care îi va ajuta pe studenţi în procesul de rezolvare a temelor, cât şi în creionarea unui portofoliu până la finalul cursurilor.
Laura Nedelschi, Creative director Sonica Works, Vicepreşedinte al ADC România:
“E nevoie de un suflu nou în publicitate. Oameni pregătiţi în a înţelege fundamentele creaţiei publicitare de calitate, apoi antrenaţi pentru craft, pentru un nivel de calitate superior în execuţie. Vrem ca străzile, feed-urile, calupurile publicitare să capete o aură nouă, de comunicare făcută cu simţ de răspundere, în mod relevant pentru cultura locală a anilor noştri, cu respect pentru valori sociale, design şi vocabular.”
Examenul final se va ţine tot în baza portofoliilor, susţinute de această dată în faţa unui juriu format din specialişti în comunicare, iar primul loc va primi bursa de studiu ADC SCHOOL în valoare de 880 euro.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
Trimite un comentariu