Un bileţel, un pliculeţ Smecta şi o revistă Zile şi Nopţi. Asta primeau afară, de la două promoteriţe îmbrăcate în asistente, invitaţii care coborau, joi seara, de la petrecerea de iarnă a ghidului 24FUN.
Lansat săptămâna trecută în Bucureşti, ghidul Zile şi Nopţi a trimis o echipă de sampling, însoţită de bodyguarzi, chiar la intrarea în Lăptăria lui Enache, unde 24FUN ţinea petrecerea de iarnă, la care au venit aproximativ 1.000 de invitaţi.
Două asistente medicale (în apropiere era parcată şi o Salvare) distribuiau un pliculeţ de Smecta, o revistă şi un bileţel, pe care scria:
"Ai fost la o petrecere?
Mâncare proastă?
Băutură la fel?
O să te doară burta...
Pentru zile şi nopţi reuşite, apelează la noi."
Radu Budeş (acţionar la Zile şi Nopţi) spune că a fost vorba de “o glumă”, de “un salut”. Alex Săndulescu, director general 24FUN Network, vorbeşte de “un act de disperare”, “jenant”, al echipei de la Zile şi Nopţi.
Budeş atribuie unei “coincidenţe” prezenţa echipei de promoteri chiar în faţa Lăptăriei lui Enache. „Asemenea comportament nu onorează pe nimeni”, spune Săndulescu.
Iată ce zic Budeş şi Săndulescu despre incidentul de joi seară:
Radu Budeş: "A fost un salut"
Petrişor Obae: Ce a urmărit această acţiune?
Radu Budeş: A fost un salut. Aşa cum competiţia ne-a salutat când ne-am lansat, am vrut şi noi să răspundem la salutul competiţiei.Care a fost salutul competiţiei?
Nişte şicane, nu vreau să detaliez, dar le-am luat ca pe un lucru constructiv.De ce tocmai la petrecerea 24 FUN?
Noi nu am ales neapărat petrecerea 24FUN, ci zona Piaţa Universităţii. Două dintre echipele de sampling erau şi în zona respectivă.Biletul vorbeşte clar de o petrecere.
Vorbea de o petrecere oarecare.Dar coincidenţa e prea mare.
Putem să o luăm ca pe o coincidenţă. Sunt coincidenţe mai mari sau mai mici.Nu v-a fost teamă de situaţia care se putea crea? Ca şi cum în mijlocul galeriei Steaua strigi Hai Dinamo!
Ne aşteptăm ca la astfel de glume să se răspundă cu o glumă bună.
Zile şi Nopţi a apărut pe piaţa din Capitală săptămâna trecută, după cum paginademedia.ro a anunţat AICI. Pe piaţa din Bucureşti, revista este deţinută, în mod egal, de Radu Budeş şi Cătălin Săndulache, pe de o parte şi de acţionarii reţelei Zile şi Nopţi, pe de altă parte.
Alex Săndulescu: "Jenant"
Petrişor Obae: Cum comentezi acţiunea Zile şi Nopţi?
Alex Săndulescu: După părerea mea, s-a coborât prea jos nivelul. Nu mă aşteptam la aşa ceva din partea unor oameni pe care îi respectam. Jenant.Te-a deranjat?
Câtă vreme invitaţii la petrecere au fost agresaţi de către bodyguarzii promoterilor, a fost deranjant în primul rând pentru cei prezenţi la petrecere, nu neapărat pentru mine. Ca lider de piaţă, mă aşteptam la metode mult mai creative din partea posibilei concurenţe şi în niciun caz la acţiuni pe care le întâneşti pe stadioanele din Divizia B.Atâta timp cât oameni din echipa 24FUN, în prezenţa poliţiei, au fost ameninţaţi fizic, consider că nivelul a coborât mult prea jos şi nu face nicio cinste celor de la Splendid Media.
Care va fi reacţia voastră? Radu Budeş vorbeşte despre „o glumă”.
Sunt convins că atât Radu (Budeş), cât şi Cătălin Săndulache ar putea face glume bune. Consider că nu a fost o glumă, ci un act de disperare.Cum am mai spus, nu coborâm nivelul cu care am obişnuit atât cititorii, cât şi agenţiile şi clienţii de publicitate. Nu putem răspunde la aşa ceva, pentru că e fără replică. Asemenea comportament nu onorează pe nimeni.
Citeşte şi:
Cum zice si Laurentiu, e loc pe piata pentru toata lumea. Intrebarea e "pe care piata"? Ce publisher normal la cap lanseaza in ziua de azi publicatii, si mai ales gratuite?
Ca sa nu fie noii publisheri suparati, eu le urez cu caldura un "Bine ati venit!" pe piata! Sa stiti insa ca sunt si metode mai simple, ca in bancul cu Ceausescu: cu cianura ati incercat? Lansarea revistei in Bucuresti poate fi TEORETIC o miscare foarte desteapta, dar doar in biroul unui om de marketing, care stie cel mai bine cum sa cheltuiasca banii unei firme. In biroul publisherului, nu are cum sa fie o idee buna, nu la sfarsit de 2009! Dar, ce stiu eu? Mintile usor scapatate au schimbat lumea, nu oamenii normali... Toate lucrurile imposibile au fost realizate de oameni care nu fusesera informati ca acele lucruri nu se pot realiza.
Cu privire la "actiunea de marketing", eu o asimilez mai degraba cu violarea nevestei vecinului de palier si sunt uimit ca lucrurile nu au ajuns mult mai departe, dar e sigur ca v-ati captusit cu Sandi ca prieten :) pe viata. Sigur ca a vorbit toata lumea de voi si de actiunea voastra, dar cine mai vrea sa aiba de a face acum cu voi? Daca pica si pe capul lor o glumita din asta?
...
Iar splendizii au dreptate cu SNA-ul. Industria e industrie, regulile sunt reguli, onoarea e onoare. Daca regulile par cuiva proaste, sa argumenteze corect si regulile si metodologiile se pot schimba. Important e ca regulile sa se aplice tuturor, daca tot s-a apucat toata industria sa le implementeze!
Cu prietenie de breasla si cu reala admiratie pentru curajul splendizilor (si pt promovare, dar mai ales pentru intrarea in Bucuresti),