British American Tabacco România va încheia, începând cu luna august, parteneriatul pe care îl are, de peste 10 ani, cu agenţia Ogilvy şi va trece în portofoliul Grey. Motivul? BAT a dorit să-şi adune activităţile de comunicare pentru toate mărcile din regiunea Europei de Sud-Est sub umbrela unei singure agenţii de publicitate. Este vorba de Grey România.
Valentin Canură, corporate& regulatory affairs manager BAT România, a explicat că prin acestă schimbare se încearcă scăderea cheltuielilor şi eficientizarea comunicării în regiune. Acesta a mai spus că o astfel de mişcare nu este deloc neobişnuită, mai ales, în astfel de vremuri de criză, şi cu atât mai mult cu cât Grey şi Ogilvy fac parte din acelaşi grup internaţional de comunicare, WPP.
Ogily România nu se desparte definitiv de BAT
OgilvyAction România rămâne agenţia de comunicare a diviziei internaţionale a British American Tobacco – Global Travel Retail Europe. Agenţia din România va coordona mai departe activităţile de comunicare în aeroporturi pentru brandurile globale ale companiei - Kent, Dunhill, Vogue, Lucky Strike.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roAstfel, OgilvyAction România se va ocupa de servicii de dezvoltare a conceptelor creative, dezvoltare şi implementare a activităţilor promoţionale, retail şi packaging design, precum şi dezvoltarea şi implementarea strategiei de comunicare directă cu consumatorul în peste 40 de ţari din lume.
Carmen Andronache
Trimite un comentariu