Skip to main content

5 august: Agenţia France-Presse a cerut falimentul Realitatea Media şi Newsin

 

Agenţia France-Presse (AFP) a cerut falimentul societăţii Realitatea Media SA şi al agenţiei de presă NewsIn, care fac parte din trustul de media Realitatea - Caţavencu, prin două acţiuni înregistrate la Tribunalul Bucureşti, în data de 30 iulie. Primul termen de judecată în cazul acestui dosar este 30 mai 2011.

Publicitate

Sorin Freciu (foto), preşedintele Consiliului de Administraţie al grupului Realitatea-Caţavencu, a declarat pentru Mediafax că nu ştie de acţiunile depuse în instanţă de France-Presse. Pe de altă parte, Mihnea Vasiliu, director operaţional Realitatea-Caţavencu, a declarat pentru aceeaşi agenţie de presă că nu ştie valoarea datoriei pe care NewsIn o are la AFP. El a precizat că datoria Realitatea Media SA la Agenţia France-Presse este de 11.850 de euro. "O să o plătim", a spus Sorin Freciu. Despre subiect mai scriu Evenimentul zilei, Adevărul şi Daily Business.

Agenţia France-Presse a cerut falimentul Realitatea Media şi NewsIn

Într-un mesaj transmis presei ca reacţie la poziţia agenţiei româneşti de branding Brandient faţă de brandul de turism, preşedintele THR susţine că agenţia pe care o conduce abordează brandingul "în mod holistic, ca parte a unei viziuni globale de marketing”. "Suntem consultanţi în marketing turistic şi asta include proiectarea, crearea şi implementarea de branduri turistice împreună cu identităţile lor vizuale”, a spus Eulogio Bordas Rubies, preşedintele companiei THR, care a realizat brandul turistic de ţară, scrie Wall-Street.ro.
THR: Este important pentru reuşita brandului turistic ca românii să-l accepte

Circa 1,7 miliarde de persoane, adică 25% din populaţia totală a lumii, citeau un ziar în fiecare zi, în 2009, potrivit unui studiu global realizat de World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA), citat de Mediafax. Tirajul ziarelor a scăzut cu 0,8% în 2009, o scădere nesemnificativă în condiţiile recesiunii şi comparativ cu scăderile înregistrate de alte industrii. Tirajul ziarelor a scăzut mai ales pe pieţele dezvoltate, în timp ce în Asia a crescut cu 1% în 2009. Numărul de ziare la nivel global a crescut cu 1,7% comparativ cu 2008, ajungând 12.477 în 2009.

Cele mai mari pieţe pentru industria ziarelor:

India - 110 milioane de copii vândute zilnic
China - 109 milioane de copii vândute zilnic
Japonia - 50 de milioane de copii vândute zilnic
Statele Unite - 46 de milioane de copii vândute zilnic
Germania - 20 de milioane de copii vândute zilnic

Circa un sfert din populaţia lumii citea un ziar în fiecare zi, în 2009

Agenţia House of Media, a holdingului de comunicare The Group, patronat de omul de afaceri Zoltan Szigeti, a raportat afaceri de 29,5 mil. euro pe anul trecut, scrie DailyBusiness.ro, care citează informaţiile afişate de Registrul Comerţului. Agenţia de media apare cu 2 angajaţi. Afacerile House of Media au scăzut, anul trecut, cu 42% faţă de 2008, când agenţia înregistrase 51 milioane euro, cu un singur angajat.
O firmă a lui Zoltan Szigeti a făcut anul trecut 29 mil. euro cu 2 angajaţi

Palkoo.com a dat startul competiţiei “Poti desena ceva mai frumos decât o frunzuliţă?”. Concursul are ca scop crearea celui mai sugestiv şi original logo turistic al României. Primele 10 logo-uri câştigătoare vor fi premiate cu câte 100 de dolari de către platforma de design Palkoo.com, scrie Money.ro.
Află cum faci bani dacă desenzi logo-ul turistic al României

Procter & Gamble (P&G), cel mai mare producător de bunuri de larg consum din lume, a raportat o scădere a profitului de 12% în al patrulea trimestru fiscal, încheiat în iunie 2010, după creşterea cheltuielor globale de publicitate cu peste 1 mld. dolari, la 8,6 mld. dolari, scrie DailyBusiness.ro, care citează brandrepublic.com.
P&G dă vina pe cheltuielile de marketing pentru scăderea profitului din T4 fiscal

În primul semestru din 2010, nivelul investiţiilor în publicitatea din Italia a punctat o creştere de aproximativ 5%, notează warc.com citând compania de cercetare Nielsen. Astfel, potrivit datelor Nielsen, bugetele de promovare din Italia au înregistrat o creştere de 4,7% în primele şase luni ale anului, ajungând până la 4,5 miliarde de euro.
Publicitatea din Italia a crescut cu 4,7%

Marcel Iureş joacă rolul unui terapeut în primul serial de ficţiune produs de HBO România - În derivă. Filmul  este adaptat după un format israelian produs şi în SUA, cu Gabriel Byrne. Producţia va debuta la 6 decembrie şi vor fi difuzate cinci episoade pe săptămână, timp de nouă săptămâni. Marcel Iureş are cinci pacienţi: luni, Nora (Maria Dinulescu) rezident la anesteziologie, marţi - un ofiţer în trupele speciale (Vlad Zamfirescu), miercuri - terapeutul este vizitat de o tânără gimnastă care a suferit un accident (Maria Mitu), iar ziua de joi este rezervată unui cuplu care se gândeşte să mai aibă un copil (Andreea Bibiri şi Bogdan Dumitrache).
Iureş, un terapeut „În derivă“ la HBO

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mircea mircea
    De ce plateasca? Vantu poate face la fel ca-n dosarul FNI: plateste judecatori si avocati pana cand se prescrie procesul!
  • laurentiu laurentiu
    adica sa inteleg ca HBO va rula si seriale romanesti! sper ca acesta sa fie OK.

Trimite un comentariu

sus