Romtelecom, operatorul naţional de telefonie fixă, a deschis procesul de selecţie pentru serviciile de creaţie, strategice, direct marketing, online, producţie advertising şi evenimente. Anunţul licitaţiei vine la scurt timp după ce operatorul a iniţiat pitch-ul pentru contul de media. 20 de agenţii au fost deja invitate. Înscrierile la procesul de selecţie pentru contul Romtelecom se pot face până pe 12 noiembrie.
În prezent, serviciile de creaţie şi strategie sunt gestionate de Graffiti BBDO, agenţie care a câştigat contul Romtelecom în urmă cu aproximativ doi ani. Iar Frank Digital se ocupă, în principal, de comunicarea online de marketing şi brand a Romtelecom.
Principalele criterii în procesul de selecţie, enunţate de reprezentanţii operatorului de telefonie, sunt: creativitatea, strategia, dar şi preţurile puse la bătaie de agenţii.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro“Obiectivul licitaţiei este identificarea celei/celor mai bune agenţii de pe piaţa care să ofere Romtelecom cele mai competitive servicii pentru acţiunile de comunicare ale companiei, atât în segmentul rezidenţial, cât şi în cel de business. Vor fi evaluate atât partea de creativitate şi strategie, cât şi preţurile oferite.”, au declarat reprezentanţii Romtelecom.
Trimite un comentariu