Skip to main content

24 mai: Sorin Ovidiu Vîntu şi Ion Ilie Cezar, trimişi în judecată

 

Sorin Ovidiu Vîntu şi Ion Ilie Cezar au fost trimişi în judecată, în stare de arest preventiv, pentru şantajarea managerului Realitatea TV Sebastian Ghiţă, notează Mediafax, Evenimentul zilei şi Adevărul. Judecătoria sectorului 1 Bucureşti se va pronunţa asupra vinovăţiei celor doi.

Publicitate

Procurori ai Secţiei de urmărire penală şi criminalistică din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie au dispus, luni, trimiterea în judecată, în stare de arest preventiv, a inculpaţilor Sorin Ovidiu Vîntu şi Ion Ilie Cezar, pentru şantaj.

Potrivit acuzării, în perioada martie - aprilie 2011, inculpaţii Sorin Ovidiu Vîntu şi Ion Ilie Cezar l-au constrâns, prin ameninţare, pe Sebastian Ghiţă, parte vătămată în dosar, să le remită suma de 150.000 de euro ori să accepte denunţarea unui contract cu scopul obţinerii injuste, în folosul lor de beneficii materiale cu consecinţa prejudicierii părţii vătămate.

Augusta Lazarov, care se ocupă de coordonarea şi dezvoltarea programelor de divertisment ale Antenei 1 de peste un an, a explicat într-un interviu acordat EVZ cum vede piaţa în domeniu, ce caută telespectatorul român avid de distracţie, dar şi ce emisiuni de divertisment pregăteşte pentru perioada următoare.

Ce noutăţi pregăteşte Antena 1?
Vom continua cu programele noastre de succes: "Burlacul/ Burlăciţa", "Next Top Model by Cătălin Botezatu", "Câştigi în 60 de secunde", “În puii mei", "Plasa de stele", "Te pui cu blondele", şi vom lansa pe durata verii un nou concept de program de divertisment dating-reality-croaziera, "Vaporul iubirii".

În toamnă vom reveni cu un nou sezon al "Narcisei sălbatice", care în fiecare zi reuşeşte recorduri de audienţă. Marea noastră provocare, în toamnă, va purta numele "X Factor", un extraordinar format internaţional, un adevarat fenomen. Suntem mândri să putem oferi publicului din România acest spectacol al celor mai bune şi speciale vocimarcate de"factorulX".
Augusta Lazarov: "Telespectatorul din România e imprevizibil"

Emil Boc a fost cel mai vizibil politician pe Facebook în decursul ultimei luni, el fiind urmat de Elena Udrea, pe locul al doilea, şi de Crin Antonescu şi Victor Ponta, la egalitate pe locul al treilea, conform unei analize Mediafax Monitorizare.
Analiza a fost realizată în perioada 10 aprilie - 10 mai, pe cele peste 12.500 de pagini de Facebook monitorizate de Mediafax Monitorizare şi a luat în calcul 20 de politicieni, scrie Mediafax.
Mediafax Monitorizare: Emil Boc şi Elena Udrea, cei mai vizibili politicieni pe Facebook

Vasile Dâncu, Ioan Rus şi Arpad Paszkany sunt "parteneri egali" în noul grup de presă înfiinţat prin preluarea mai multor instituţii media clujene.Într-un interviu acordat HotNews.ro, el evită să dea detalii despre acţionariatul noului grup de presă, spunând că "încă nu este oportun" şi că a dat, doar, câteva exemple de oameni mai cunoscuţi".

El detaliază planurile pentru a pune pe picioare noul grup, inclusiv prin lansarea unei "platforme virtuale" de presă locală şi de a ieşi "pe cablu" în toată ţara, spune că acest grup nu se va implică deloc în politică şi nici nu va avea o ideologie anume şi îşi spune punctul de vedere în privinţă asocierii Dâncu-Rus-Paszkany.

Într-un interviu pentru Evenimentul Zilei, Vasile Dâncu spune că, deşi priveşte presa ca pe o afacere, acest trust media este "o investiţie de serviciu public" pe care o datorează Transilvaniei.

Întrebat de Adevărul dacă mai merită să investească în ziare, Dâncu a declarat: „Cred că ziarul nu va dispărea niciodată. Un ziar integrat unui trust poate să meargă foarte bine. Este o chestiune de management, de modul cum îţi calculezi costurile. Ziarul este important dacă reuşeşti să îl integrezi unei platforme media mult mai complexe."

După un experiment de 6 luni, cele două reviste de tip celebrity gossip Spy şi Ciao! întroduc o variantă îmbunătăţită din punct de vedere grafic şi tehnic a sistemului de plată pentru conţinutul afişat pe cele două site-uri, scrie Money.ro.

Revista Ciao.ro şi Spy.ro au fost redesenate şi concepute tehnic de PUBLYO şi vor fi reprezentate în piaţă de advertising online de Q2M.

"Implementarea sistemului de plată pentru conţinutul online al revistelor Ciao! şi Spy vine ca o adaptare firească la un nou canal de distribuţie. Feedback-ul primit în cele 6 luni ne-a arătat că oamenii sunt dispuşi să plătească, atât la chioşc, cât şi pe Internet, în schimbul informaţiilor care îi interesează™a€™, a declarat Lucian Romaşcanu, general manager Cancan Media [publisherul Ciao! şi Spy].
Revistele Ciao! şi Spy se relansează online şi sunt accesibile contra cost

Campania de comunicare prin care batonul de ciocolată Rom şi-a pus pe ambalaj steagul american a fost premiată la festivalurile internaţionale New York Festivals şi SABRE Awards, scrie Wall-Street.ro.

McCann Erickson România a câştigat, la Praga, un Golden Award în cadrul competiţiei SABRE Awards, în categoria Consumer Marketing a€“ Existing Product, pentru campania Rom: Changing the Romanian Flag, derulată pentru clientul Kandia Dulce.
Campania "Noul Rom", premiată la SABRE şi la New York Festivals

Mai multe reclame la Dacia Duster difuzate în Germania au scandalizat publicul. În toate sunt înfăţişate scene în care Dusterul este vandalizat, fie prin lovituri în parbriz, fie prin zgâriere cu cheia, fie prin aruncarea de gunoi pe capotă. În cel mai recent clip arată cum, într-o parcare în care se găsesc automobile de lux, un bărbat coboară dintr-un alt SUV, ce pare a fi un Range Rover, scoate din portbagaj o crosă de golf şi aplică trei lovituri puternice în parbrizul unui Duster. La sfârşitul reclamei apare şi preţul maşinii vandalizate Dusterului -, care porneşte de la 11.990 de euro.

"Privilegiile trebuie să rămână privilegii", este motto-ul clipului. Toate aceste reclame pot fi vizionate pe site-ului www.dacia.de

"Maşinile servesc drept simboluri ale statutului social. Toată lumea îşi poate permite acum maşini de înaltă calitate. Rezultatul este o reacţie de panică de a pierde un anumit statut", informează site-ul auto. "Dusterul simbolizează statutul social al oamenilor care nu aleargă după un statut social", explică un site auto reclama la Duster.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=QAsZEzm884A&feature=player_embedded#at=36[/youtube]

VEZI reclamele la Duster care au şocat Germania. VIDEO

Sursa foto: Mediafax Foto, Liviu A.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eugen Eugen
    Aproape toata viata lui Vantu a furat. A furat si a falimentat. Faptul ca a amenintat si a santajat oameni nu e ceva anormal pentru el. Este inconjurat de o armata de fosti securisti si e in stare de orice.
    I s-a infundat insa cu Basescu, care alaturi de Nastase, erau singurele persoane de care ii era frica lui SOV, conform propriilor declaratii.
    Eu cred ca trebuie sa se teama in primul rand de BUNUL DUMNEZEU!

Trimite un comentariu

sus