"De data asta i-am folosit noi pe americani, nu doar ei pe noi", spune Bogdan Enoiu, managerul McCann, despre ideea campaniei pentru Rom, care a câştigat două Grand Prix-uri şi un Titanium la festivalul de publicitate de la Cannes. Sunt primele Grand Prix-uri luate de o agenţie din România.
"A fost cea mai fericită săptămână din ultimii 20 de ani de publicitate pusă în practică în România. Sunt foarte mândru că steagul românesc a fluturat la Cannes", a spus Enoiu azi, într-o întâlnire cu presa.
” Am fost dezamăgiţi că nicio televiziune românească nu a fost acolo. Multe televiziuni transmiteau în direct de acolo şi de la noi nimeni. Suntem din aceeaşi industrie, televiziunile trăiesc până la urmă din ce creăm noi," a mai adăugat Enoiu.
La eveniment a fost prezent şi Sorin Alexandrescu, fostul director general de la Kandia Excelent, actualul director general de la Antena1. Colaborarea McCann-Kandia pe proiectul Rom a început acum nouă ani, când actualul şef din Intact era managerul fabricii de ciocolată.
Adrian Boţan, şeful creativilor din McCann:
"Cu aceste premii am făcut multă imagine bună României la nivel internaţional. Ar trebui ca atunci când se construieşte brandul României să se ţină cont şi de produsele autentice ale acestei ţări."
Întrebat ce a prins cel mai bine la Cannes, Adrian Boţan a răspuns:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro"Noutatea ideii, faptul că am mers foarte departe, că am avut foarte mult curaj. Faptul că am făcut pe bune tot în această campanie, că am înlocuit ambalajul, că am pus produsele în rafturi. Şi de ce nu şi efectul de underdog. O ţară venită de nicăieri, foarte mică, a făcut ceva foarte creativ."
Comentarii