Contul de media al Vodafone pleacă de la OMD în România. Compania de telefonie mobilă a trimis către agenţia de publicitate informarea oficială legată de întreruperea colaborării.
Oficialii Vodafone au confirmat pentru paginademedia.ro că vor organiza o licitaţie (pitch, în termenii industriei) pentru a alege noul cumpărător de media în perioada următoare.
Declaraţia lor, în continuare:
Angus Slater, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania:
“Vodafone Romania va organiza un pitch pentru activitatea de media buying, ca parte a strategiei noastre de a ne asigura in permanenta ca suntem competitivi din punctul de vedere al prezentei si contractelor incheiate pe piata locala”.
Contul de media al Vodafone a trecut, la 1 februarie 2010, de la McCann Erickson în portofoliul OMD România, după o decizie luată în 2009 la nivel internaţional. Bugetul anual este estimat la aproximativ 14-16 milioane de euro.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Ai facut facultate de jurnalism ca sa intelegi cum se scrie?
Ceea ce spui tu e logica de bun simt, dar la Pagina de media se face jurnalism.
Asta e altceva, mai sofisticat.