Şcoala de televiziune a lui Vlad Ionescu se relansează. Se numeşte, din 15 august „Şcoala de televiziune Tudor Vornicu” şi are un nou acţionar: Media Consulta, compania deţinută de Mihai Craiu.
Posturile de televiziune au început deja să difuzeze spotul publicitar care anunţă cursurile.
Cât deţine Media Consulta şi cât Vlad Ionescu, dar şi alte detalii, în continuare:
- Şcoala de televiziune este organizată de Corporaţia de Televiziune şi Film, companie deţinută de Media Consulta (75%) şi Vlad Ionescu (25%).
- Campania de promovare începută la 15 august cuprinde spoturi pe TVR, OTV, Realitatea TV, Money Channel, MTV, Publika TV, Etno, B1 TV, Europa FM, Radio Guerrilla şi reţeaua Multiplex.
- Şcoala oferă cursuri de pregătire pe zona editorială (prezentatori, editori, producători), dar şi pe zona tehnică (imagine, regie de montaj, editare de imagini).
Mihai Craiu:
“Şcoala ţine nouă luni. Sunt module care împletesc disciplinele din broşură cu stagii de practică în televiziunile de mai sus cu care avem deja parteneriate. Vor fi şi stagii în grupuri de comunicare: The Group, McCann, Media Consulta.”
Cât despre numele Tudor Vornicu:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro„ Am luat drepturile de nume de la urmaşii lui Tudor Vornicu şi vom avea un curs de istoria televiziunii care îi va purta numele”.
Comentarii
Pana la capat pare o mare frauda pentru cei usor de pacalit cu "o stralucita cariera in presa"
Cuiva, insa, nu i-a convenit comentariul meu si l-a sters. Oare de ce ?
Revin cu el.