Giovanni Francesco şi compania RCS&RDS, care deţin deja împreună postul Music Channel, vor să lanseze în acest an o nouă televiziune muzicală, care se va numi H!T Music Channel, scrie Mediafax.
Publicitate Societatea Music Channel SRL din Bucureşti, care îi are ca acţionari pe Giovanni Francesco - 50% şi Integrasoft SRL (asociat unic RCS & RDS SA) - 50%, au solicitat ieri Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) o licenţă audiovizuală prin satelit pentru televiziunea muzicală H!T Music Channel.
Solicitarea a fost luată în discuţie în şedinţa de joi a CNA, însă a primit doar cinci voturi "pentru" de la cei nouă membri ai Consiliului prezenţi.
Pentru a fi acordată, o licenţă are nevoie de minimum şase voturi "pentru" din partea a minimum opt membri CNA întruniţi în şedinţă. Astfel, Consiliul a decis să solicite "îmbunătăţirea" proiectului pentru lansarea televiziunii H!T Music Channel, solicitarea de acordare a licenţei pentru acest post urmând să fie discutată într-una din şedinţele viitoare ale CNA.
O nouă televiziune muzicală, H!T Music Channel, va fi lansată
Cosmote se promovează printr-o reclamă care seamănă cu scurt metrajul numit "What is that?", realizat în 2007 de MovieTeller Films. Spotul, care rulează deja pe micile ecrane, prezintă povestea unui fiu care primeşte o lecţie de la tatăl său, cu ajutorul unui fluture. Varianta iniţială prezintă o poveste asemănătoare, dar spre deosebire de spotul Cosmote, acesta foloseşte o vrabie, în locul fluturelui.
Campania, precum şi spotul TV, au fost dezvoltate de către agenţia Papaya Advertising. Naumovici a explicat că agenţia care a creat reclama "nu se apucă să copieze", şi că este posibil ca ideea spotului să-i fi plăcut unui oficial al grupului OTE (n.r. acţionarul majoritar al Cosmote România) care să fi cerut preluarea în spotul pentru România.
Reprezentanţii Cosmote spun că ideea campaniei aparţine regizorului grec Konstantin Pilavios, "idee adaptată personal pentru Cosmote România. Campania a fost realizată de Papaya Advertising, care colaborează cu Ogilvy România pentru campaniile de business ale Cosmote".
Reclama copiata? Cum a transformat Cosmote o vrabie intr-un fluture (VIDEO)
Piaţa radio nu a rămas neatinsă de frământarea generală din media, iar acest lucru se vede cel mai bine în panta descendentă pe care a mers în ultimii ani. Valoarea din 2011 se situează la 20 de milioane de euro, în scadere cu 43% faţă de anul „de glorie” 2008, când a înregistrat 35 de milioane de euro, scrie Capital.
Pentru a limita scăderile veniturilor din publicitate, managerii din radio au mizat pe strategii consolidate de PR, prezenţa în social media şi pe noi formate mai mult sau mai puţin îndrăzneţe, care au atras „atenţia” CNA.
„Clienţii au reziliat contractele care ne asigurau subzistenţa. Am muncit poate de 10 ori mai mult pentru a castiga un client care acum nu stia unde sa investeasca mai bine cei 3 lei pe care ii avea. Am redus bugetul la jumatate si personalul la fel şi am ajuns să facem noi campanii pentru clienţi”, spune Nadia Tătaru, director la Itsy Bitsy, care emite în 21 de oraşe din ţară.
Radiourile au intrat pe frecvenţa de subzistenţă
Piaţa media autohtonă şi-a continuat declinul şi în prima jumătate a anului, când investiţiile nete în publicitate au consemnat un regres de 6% comparativ cu perioada similară din 2010, scrie Financiarul. Potrivit estimărilor avansate de Carmen Lixandru, Managing Director al MediaCom România, volumul investiţiilor nete în publicitate s-a situat la nivelul de 135-140 mil. euro.
În aceste condiţii, investiţiile în advertisingul din România ar putea ajunge la 300 de milioane de euro net la finele acestui an, un recul de 4%-5% faţă de nivelul consemnat în 2010.
,,Piaţa de publicitate (respectiv la TV, OOH, radio, presa, online) a scăzut, după ultimele estimări MediaCom, cu 6% faţă de aceeaşi perioadă de anului trecut. Este posibil să avem unele creşteri ale investiţiilor atrase de TV în a doua jumătate a anului, având în vedere că deja numărul de GRP ( puncte de audienţa livrate, translatate în final în spoturi-n.r.) - a crescut cu 7% în primele şase luni ale anului. Însă, per ansamblul pieţei, nu vom ajunge la cifra de anul trecut pentru că avem în continuare scăderi ( ale investiţiilor în publicitate-n.r.) pe presă, outdoor şi radio”, a declarat Carmen Lixandru pentru Fin.ro.
Investiţiile în publicitate în primul semestru: 135-140 mil. euro net, minus 6% faţă de S1 2010
Sursa foto: Mediafax
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii