La a treia ediţie, Vocea României a ajuns la aproape 1,2 milioane de telespectatori în mediul urban. Săptămâna trecută, Vocea României a atras 1,1 milioane de persoane.
În clasamentul de audienţă, Pro TV a fost urmat de Dan Negru, cu Plasa de Stele de pe Antena 1.
Audienţa posturilor la ediţia de aseară Vocea României, în continuare:
- Media de audienţă a emisiunii Vocea României a fost de 1,189 milioane de telespectatori, adică 10,2 rating.
- Antena 1 (Plasa de stele) s-a plasat la o distanţă de 560.000 de telespectatori.
- Vârful de audienţă: minutul 22.06, când 1,614 milioane de telespectatori din mediul urban erau pe Pro TV (13,9).
- Din totalul publicului Vocea României, 607.000 de telespectatori au venit din segmentul 18-49 de ani (11,7 rating pe acest public). Antena 1 a avut pe intervalul de la Vocea României 243.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (4& rating pe acest target).
Audienţa posturilor TV, pe 11 octombrie, pe intervalul Vocea României:
1. Pro TV: 1.189.000 telespectatori (10,2 rating)
2. Antena 1: 629.000 (5,4)
3. Kanal D: 419.000 (3,6)
4. Acasă: 322.000 (2,8)
5. Realitatea TV şi Antena 3, la egalitate: 259.000 (2,2)
Rezultatul de aseară este cel mai bun, de până acum, pentru Vocea României.
Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:
27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
Cel mai bun rezultat X Factor: aproape 900.000 de telespesctatori
Talent-show-ul de pe Antena 1, X Factor, a avut, până acum, cinci difuzări. Cel mai bun rezultat al programului a fost pe 8 octombrie, când emisiunea a avut o medie de aproape 900.000 de telespectatori în mediul urban.
Audienţa emisiunilor X Factor de până acum, în mediul urban:
17 septembrie: 652.000 telespectatori (5,6 rating)
18 septembrie: 559.000 (4,8)
24 septembrie: 801.000 (6,9)
1 octombrie: 849.000 (7,3)
8 octombrie: 888.000 de telespectatori (7,6 rating)
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Este adevarat, ca nu prea pot fi comparate. Si nu ma refer aici la voci, pentru ca discutam de formate diferite.
Dar, exista avantaje majore in favoarea Vocii Romaniei in ceea ce priveste montajul, luminile, coloara sonora (intre momente), carisma juriului, prezentarea, etc.
Vocea Romaniei stie sa provoace reactii, are “feeling”. X Factor e plat, sters, iar juriul se comporta de parca tot show-ul ar fi despre si pentru ei, nu pentru concurenti.
diferenta de audienta este justa. Si inca ceva. Poate ati observat. Mai mult de jumatate din cei care se uita la X Factor au peste 50 de ani. Cam asa si ‘arata’ acel show. Prafuit si fara dinamica, perfect pentru pensionari.