Lowe&Partners a fost aleasă, în urma unui pitch, să se ocupe de serviciile de creaţie pentru toate produsele retail şi corporate ale Bancpost, a anunţat agenţia într-un comunicat.
Unul dintre obiectivele parteneriatului este "dezvoltarea unei strategii de comunicare relevante şi diferenţiatoare pentru produsele băncii", se mai arată în comunicat.
Mihai Fetcu, Creative Director Lowe&Partners: „Oamenii sunt mult mai puţin receptivi la produsele bancare în condiţiile economice de azi, tocmai de aceea strategia de comunicare este foarte importantă. Am urmărit să ieşim din clişeele comunicării clasice bancare şi am vrut să transmitem cât mai direct beneficiile produselor Bancpost”.
Echipa agenţiei care a dezvoltat propunerea de comunicare câştigătoare în pitch-ul Bancpost a fost coordonată de Oana Cociaşu şi este formată din: Răzvan Dumitrescu –Strategy Director, Mihai Fetcu – Creative Director, Marina Cordun -Copywriter, Claudia Pascu - Art Director, Ana Smultea - Senior Account Manager şi Elena Cernătescu – e-tinker.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu