"Mi-a fost clar că preluarea respectivă nu va fi, aşa cum ne doream noi iniţial, o dezvoltare, ci o restructurare, cu noi măsuri dure de tăieri", a declarat Dragoş Vărşăndan într-un interviu acordat pentru PortalHr.ro.
În august 2011, Dragoş Vărşăndan, director executiv în cadrul Ringier România, anunţa că părăseşte trustul de presă, după aproape 12 ani, pentru a se dedica unui proiect antreprenorial, fără a da detalii privind planurile concrete de viitor.
Decizia a fost, aşa cum povesteşte chiar el, de neînţeles cu atât mai mult cu cât venea pe fondul extinderii portofoliului de reviste al companiei elveţiene pe piaţa din România.
“Mulţi nu au înţeles imediat, unii nu au înţeles nici măcar proiectul pentru care urma să renunţ la un loc aparent confortabil şi la o poziţie destul de bună”, spune Dragoş.
Dragoş Vărşandan, ex Ringier:
"Proiectul de preluare a revistelor de la Edipresse era unul mai vechi, la care se lucra de aproape doi ani, şi iniţial avea o cu totul altă idee.
Doream să consolidăm piaţa revistelor şi să dezvoltăm acest nou publisher sub conducerea, atunci, a lui Marius Hagger, cu Cristina Simion ocupându-se de revistele glossy şi eu ocupându-mă de revistele mass-market.
Piaţa a evoluat, însă, din prost în mai prost, proiectul iniţial a început să se deterioreze şi atunci mi-a fost clar că preluarea respectivă nu va fi, aşa cum ne doream noi iniţial, o dezvoltare, ci o restructurare, cu noi măsuri dure de tăieri", a mai spus Vărşăndan.
(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
te recunosc!
esti iubitul secret al simonei gherle!
te-am vazut intr-o revista de scandal pe care-am rasfoit-o la spalatoria de masini!
tu erai!