Skip to main content

Autorul spotului Roşia Montana cu Maia: Goana asta după aur e dezgustătoare. TVR refuză spotul

 


UPDATE.Potrivit lui Robert Tiderle, TVR a acceptat să difuzeze spotul Salvaţi Roşia Montană.

După doar trei zile de la apariţia pe internet, spotul Salvaţi Roşia Montană cu Maia Morgenstern a făcut senzaţie în online. Spotul a adunat peste 40.000 de like-uri pe internet şi a depăşit 200.000 de vizualizări pe YouTube.

Robert Tiderle, Papaya Advertising

Robert Tiderle, director de creaţie la Papaya Advertising (agenţia care a făcut reclama), a vorbit pentru Paginademedia.ro despre cum s-a născut noua campanie Salvaţi Roşia Montană.

Clipul TV a primit aprobarea din partea CNA pentru a rula în regim de campanie socială, iar astăzi ar trebui să apară la principalele televiziuni. Cu o singură excepţie, TVR, care a refuzat să-l difuzeze.

Cum s-a născut clipul TV?

Robert Tiderle: Se discută foarte mult de aurul de sub Roşia Montana. De oamenii care trăiesc la suprafaţă nu pare să-i pese nimanui. Goana asta după aur, în secolul 21, este dezgustătoare, atâta vreme cât ne batem joc de nişte cetăţeni români şi de istoria noastră. Sunt lucruri mai importante decât casete cu bijuterii mai pline.

Cum aţi ales-o pe Maia Morgenstern?

Aveam nevoie de o personalitate puternică, de cineva care să transmită cât mai bine acest tip de mesaj. Maia Morgenstern era în mod evident cel mai bun şi frumos
lucru care ni se putea întâmpla. Faptul că la nici 2 zile de la lansare campania are aproape 180.000 de vizualizari arată că am avut dreptate.

Spotul va ajunge şi pe TV?

Campania este deja difuzată pe TV. Există o decizie CNA care stabileşte caracterul social, de interes public al acestei campanii. Începând de luni ne aşteptăm să primim sprijinul majorităţii staţiilor TV relevante. Până acum ne-am lovit de un singur refuz, din partea TVR. Probabil că dânşii sunt foarte ocupaţi acum cu scandalurile de corupţie (sau acuzaţiile de incompetenţă) care planează
asupra lor in ultima vreme. Sperăm însă că televiziunea de stat să-şi respecte rolul principal, acela de a informa corect şi în mod nepărtinitor cetăţenii României.

La realizarea campaniei au colaborat Papaya Advertising, regizorul Florin Şerban,  Alburnus Maior - ONG Salvati Rosia Montana -  şi casa de producţie Family Film.

Reclama Salvaţi Roşia Montană

[pgvideo youtube|22O9J8PRK-Y|2012/06/reclama-salvati-rosia-montana.jpg|

Reclama Salvaţi Roşia Montană /]

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cactuss cactuss
    spre surprinderea ta... protv a dat multe reclame cu rosia montana, pt ca acestui post de televiziune, chiar ii pasa de cetatenii acestei tari. asa ca nu de hazarda in a spune aberatii cum faci de multe ori. TVR trebuie desfintat, vorba presedintelui T. Basescu. Pentru prima oara (de cand este presedintele Romaniei) a spus un adevar, in rest numai minciuni ca si tine bahmutenaco! P.S. sa scriem de bine!
  • cactuss cactuss
    Televiziunea Romana trebuie sa vina cu explicatii prinvind refuzarea si dat pe post a clipului Rosia Montana, cu Maia Morgenstern. Eu unul, m-am saturat de aceasta televiziune. M-am saturat de cumetrii, rubedenii, baietii destepti care conduc cu nerusinare aceasta televiziune. Mi-e sila ca din `90 incoace, de cand se considera televiziune libera, nu a incerca sa se refomeze, sa fie profitabila, ba dimpotriva, a ajuns sa aibe la buget un minus de 114 milioane de euro. Sa se desfinteze aceasta televiziune!
  • simona simona
    Maia e actrita, evident ca e platita pentru ce face! Pe toti postacii PRO Rosia Montana Gold Corporation i-as muta la Rosia Montana sa-i vad atunci daca CIANURA le face bine la dieta. RUSINE,cretinior care va dati cu parerea fara a avea habar ce impact ar avea acest proiect asupra mediului!
  • mariana mariana
    o mizerie de spot nu va lasati pacaliti de asaizerie de campanie. Maia face acest clip nu pentru ca o doare undeva ci entru bani.
  • scorpyo scorpyo
    :))) tare...@reporter. TVR Sucks!!!
  • boom boom
    Tara asta are nevoie de bani si locuri de munca.Cine se opune proiectului o face pentru ca nu e pastash la profit.NU A FOST UNS SUFICIENT.
  • bahmuteanca bahmuteanca
    foarte artistic si reusit spotul acesta. ar fi fost interesant de aflat cine si cu ce fonduri l-a platit... ptr ca numai social si de interes public nu este. pun pariu ca nu il vom vedea la protv si la alte televiziuni importante...
  • reporter reporter
    n-au găsit cui să-l revândă...
  • Semnedeintrebare Semnedeintrebare
    Dar ce au zis cei de la TVR? De ce nu au vrut spotul?
  • Gabriel Gabriel
    ce inseamna decizie a CNA care stabileste caracterul social?.....intra moca pe tv?
  • paul s paul s
    Caline, daca ar fi asa cum minti, ar insemna ca si-au pierdut statutul de oameni. Ar insemna ca isi cer singuri iobagia, dupa ce sute de ani au rezistat in conditii de nedescris.
    N-am loc de munca, aveti nevoie de un sclav?
    Sunt somera, culeg ciuperci, am copii, nu vreti cumva o sclava?
    Nu pot face motii din Apuseni asa ceva, propagandisti ordinari!
  • Calin Calin
    Statul roman sa faca orice sacrificiu pentru a incepe exploatarea de la R.M. dar numai in beneficiul statului si poporului roman. Ce este asa de greu de inteles?!
  • Cristian Vararu Cristian Vararu
    Televiziunea Romana se poarta tot mai mizerabil de la o vreme. Pentru refuzul pomenit in articol nu pot fi trasi la raspundere de CNA?
    Calin – te plateste bine angajatorul tau? Chiar si daca ar fi adevarat ce spui, in Rosia Montana se pot crea locuri de munca si in alte feluri.
  • Andrei Andrei
    Şi tăietorii de lemne din Apuseni nu vor decât să muncească. Oamenii de la Roşia Montană spun că vor ceva pentru copii lor doar că proiectul va fi termniant până aceştia vor creşte mari.
  • cornel vilcu cornel vilcu
    ATENŢIE, POSTACI remegecişti! Pericol de intoxicare :) :) :).
    Bravo, Maia, şi te salut cu salutul mişcării Salvaţi Roşia Montana: să moară Goldul!

Trimite un comentariu

sus