Skip to main content

Autorul spotului Roşia Montana cu Maia: Goana asta după aur e dezgustătoare. TVR refuză spotul

 


UPDATE.Potrivit lui Robert Tiderle, TVR a acceptat să difuzeze spotul Salvaţi Roşia Montană.

După doar trei zile de la apariţia pe internet, spotul Salvaţi Roşia Montană cu Maia Morgenstern a făcut senzaţie în online. Spotul a adunat peste 40.000 de like-uri pe internet şi a depăşit 200.000 de vizualizări pe YouTube.

Robert Tiderle, Papaya Advertising

Robert Tiderle, director de creaţie la Papaya Advertising (agenţia care a făcut reclama), a vorbit pentru Paginademedia.ro despre cum s-a născut noua campanie Salvaţi Roşia Montană.

Clipul TV a primit aprobarea din partea CNA pentru a rula în regim de campanie socială, iar astăzi ar trebui să apară la principalele televiziuni. Cu o singură excepţie, TVR, care a refuzat să-l difuzeze.

Cum s-a născut clipul TV?

Robert Tiderle: Se discută foarte mult de aurul de sub Roşia Montana. De oamenii care trăiesc la suprafaţă nu pare să-i pese nimanui. Goana asta după aur, în secolul 21, este dezgustătoare, atâta vreme cât ne batem joc de nişte cetăţeni români şi de istoria noastră. Sunt lucruri mai importante decât casete cu bijuterii mai pline.

Cum aţi ales-o pe Maia Morgenstern?

Aveam nevoie de o personalitate puternică, de cineva care să transmită cât mai bine acest tip de mesaj. Maia Morgenstern era în mod evident cel mai bun şi frumos
lucru care ni se putea întâmpla. Faptul că la nici 2 zile de la lansare campania are aproape 180.000 de vizualizari arată că am avut dreptate.

Spotul va ajunge şi pe TV?

Campania este deja difuzată pe TV. Există o decizie CNA care stabileşte caracterul social, de interes public al acestei campanii. Începând de luni ne aşteptăm să primim sprijinul majorităţii staţiilor TV relevante. Până acum ne-am lovit de un singur refuz, din partea TVR. Probabil că dânşii sunt foarte ocupaţi acum cu scandalurile de corupţie (sau acuzaţiile de incompetenţă) care planează
asupra lor in ultima vreme. Sperăm însă că televiziunea de stat să-şi respecte rolul principal, acela de a informa corect şi în mod nepărtinitor cetăţenii României.

La realizarea campaniei au colaborat Papaya Advertising, regizorul Florin Şerban,  Alburnus Maior - ONG Salvati Rosia Montana -  şi casa de producţie Family Film.

Reclama Salvaţi Roşia Montană

[pgvideo youtube|22O9J8PRK-Y|2012/06/reclama-salvati-rosia-montana.jpg|

Reclama Salvaţi Roşia Montană /]

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Robert Robert
    Parerile sunt impartite si acolo.
    Majoritatea celor ramasi la Rosia Montana (inca nemutati la Alba Iulia) sunt impotriva proiectului, tin la locuintele lor si la imprejurimi.
    Exista si oameni care ar putea lucra in mine si care sunt pentru proiect.
  • Calin Calin
    se pare ca realizatorilor nu le pasa de oamenii din Rosia Montana, altfel i-ar fi intrebat inainte ce parere au despre proiectul minier, ar fi aflat ca aproape toti rosienii vor sa inceapa proiectul. lucrul asta nu e un secret, oricat au incercat cei de la "Salvati" Rosia Montana sa ascunda asta.

Trimite un comentariu

sus