Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roCÂŢI ROMÂNI MERG LA CINEMA. Numărul spectatorilor care au urmărit filme în cinematografele din România, în cursul anului 2012, a fost de 8.348.538, conform datelor furnizate de Centrul Naţional al Cinematografiei, scrie Forbes România. Cifra este cu 15,3% mai mare decât cea din 2011.
Publicitate Din cei 8,34 de milioane de spectatori plătitori ai biletelor de filme în cinematografe, aproape 95% au preferat sălile de proiecţie private şi 5% au mers în cinematografe aparţinând Regiei Autonome de Distribuţie şi Exploatare a Filmului (RADEF).
A crescut numărul spectatorilor în cinematografele din România
TRANZACŢIE. eMAG a anunţat că preia 90% din capitalul social al Conversion Marketing, agenţia de performance marketing online înfiinţată şi condusă de Marius Pahomi. Acesta va păstra 10% din acţiuni şi va rămâne administrator şi director general al companiei pe care a fondat-o, scrie HotNews.ro. eMAG a externalizat încă de anul trecut către Conversion Marketing toate serviciile de media buying şi proiectele speciale digitale. Această trecere a inclus şi gestionarea contului eMAG de Google Adwords.
eMAG a preluat 90% din agentia de publicitate Conversion Marketing
CATRINEL, DIN NOU ÎN CSI. Topmodelul român Catrinel Menghia bifează încă o reuşită la Hollywood. După o primă apariţie în „CSI: Crime şi Investigaţii“, frumoasa româncă a fost solicitată să joace într-un nou episod al celebrului serial, scrie Adevărul. După cum a anunţat pe pagina personală de Facebook, Catrinel Menghia - Catrinel Marlon, pe numele ei de scenă – a filmat deja pentru episodul „Fearless“, inclus în sezonul 13 al serialului, difuzat în prezent în SUA. Ea nu a dat detalii despre rolul pe care îl joacă.
Catrinel Menghia joacă din nou în celebrul serial „CSI: Crime şi Investigaţii“
DOCUMENTARE SAHIA, LA TVR. Prima ediţie din această primăvară a emisiunii „Despre documentar... încă ceva în plus” îl are ca invitat pe Cristian Ţopescu, în dialog cu Laurenţiu Damian, potrivit Evenimentul zilei.
Începând din 14 martie, în fiecare joi, de la ora 23.50, telespectatorii TVR 2 pot urmări o nouă serie a dezbaterilor moderate de prof. univ. dr. Laurenţiu Damian sub titlul „Despre documentar... încă ceva în plus”.
Seria readuce în prim-plan marile momente ale documentarului românesc din perioada 1960-2006, prin difuzarea integrală a filmelor realizate în Studioul cinematografic „Alexandru Sahia”.
Cristian Ţopescu deschide seria documentarelor la TVR 2
PAGINI PENTRU COPII. Începând de joi, 14 martie, ghidul TV al Evenimentului zilei revine pe piaţă cu o pagină dedicată numai copiilor, scrie Evenimentul zilei.
Noutăţi din lumea desenelor animate, seriale pentru cei mici, dar şi, prin rotaţie, programele pe o întreagă săptămână al televiziunilor pentru copii.
Lumea desenelor animate, în Evenimentul TV
ANALIZĂ. Pro TV a fost televiziunea care a livrat clienţilor publicitari cel mai mare volum de audienţă pe targetul comercial, în primele două luni ale acestui an. Antena 1, a doua staţie din piaţă, a furnizat o audienţă cu 17,5% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce Kanal D a înregistrat o creştere de 36,8%, scrie Forbes România.
Televiziunile cu cele mai mari volume de publicitate la începutul anului 2013
ÎNCĂRCARE RECLAME. Săptămâna trecută, gradul de încărcare cu publicitate al Pro TV a fost redus pe câteva tronsoane orare din prime time. Astfel, pe „Ştirile Pro TV” (orele 19 – 20), gradul de încărcare a fost de 58%. Intervalul orar 18 – 19 de la Antena 1, în care este difuzat „Acces direct” de luni până vineri, a avut o încărcare cu reclame de 27%.
Chiar şi liderul Pro TV suferă din cauza scăderii bugetelor de publicitate!
Comentarii
http://www.simplybucharest.ro/?p=8262
Stiu, nu vreau sa par ignorant, in restul tarii probabil ca mai sunt destule insa nu indeajuns incat sa acopere nevoile unei industrii sau nevoile populatiei si uite asa ajungi la alte metode de vizionare mai ales in cazul unor oamenii care ar trebui sa mearga chiar zeci de kilometrii pana la un cinema mai de doamne ajuta. Avand in vedere toate astea, cred ca cinemaurile de stat chiar o sa dispara 99% in maxim 5-7 ani( si chiar si asta cred ca e un termen prea mare)