A doua emisiune MasterChef din noul sezon a fost depăşită din nou de serialul Suleyman Magnificul, deşi, faţă de săptămâna trecută, showul culinar a avut audienţe mai bune cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut.
Emisiunea culinară de pe Pro TV a fost după serialul turcesc difuzat de Kanal D atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban.
Ca şi săptămâna trecută, MasterChef a avut un avans în faţa lui Suleyman la publicul comercial, între 18 şi 49 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă datele de audienţă pe intervalul celei de-a doua ediţii MasterChef din acest sezon:
LA NIVEL NAŢIONAL: Concurenţii de la MasterChef au fost văzuţi de 2,1 milioane de români în fiecare minut (un plus de aproximativ 400.000 de români faţă de săptămâna trecută). În acelaşi timp, la Suleyman Magnificul se uitau, în fiecare minut, peste 2,5 milioane de telespectatori din toată ţara.
LA NIVEL URBAN: Aproape 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban erau în fiecare minut pe MasterChef (plus 200.000 faţă de săptămâna trecută). Pe intervalul programului de pe Pro TV, la Kanal D se uitau 1,44 milioane de orăşeni.
SEGMENTUL COMERCIAL: Pro TV a fost pe primul loc doar pe segmentul comercial - 18-49 de ani. La MasterChef, 832.000 de telespectatori pe minut au fost din această zonă de public (14,9 rating pe segment). Pe Kanal D, 677.000 de persoane erau din targetul comercial (12,2 rating).
Audienţa posturilor TV luni, 12 martie, pe intervalul emisiunii MasterChef:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Kanal D | 2.532.000 telespectatori pe minut (13,3 rtg) | Kanal D | 1.442.000 (13,8) |
Pro TV | 2.140.000 (11,3) | Pro TV | 1.196.000 (11,4) |
Acasa TV | 1.049.000 (5,5) | Antena 1 | 432.000 (4,1) |
Antena 1 | 720.000 (3,8) | Acasa TV | 383.000 (3,7) |
Antena 3 | 492.000 (2,6) | Antena 3 | 340.000 (3,2) |
Audienţele de la prima ediţie MasterChef din acest sezon, AICI.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
o emisiune inutila, plicticoasa la care m am uitat 5 minute si era sa adorm
doar niste prost tevisti inraiti ar putea sa se uite la asa o stupizenie mai bine ma uit la cartoon network ca e mult mai interesant decit sa vad caricaturile alea de "sefi" cu fitze
cum explici,daca pt pro tv e interesat doar de targetul 18-49 ,ca si au mutat serialul ala de luni miercuri pt ca-i batea suleyman de le suna apa in cap? inseamna,dupa umila mea parere,ca sunt interesati de toate categoriile de virsta nu doar de 18-49.Tu crezi ca ei sunt fericiti cind ar avea pe 18-49 20% si s ar uita doar 1 mil. de oamenii la ei in total iar pe kanal d sau antena s ar uita 2mil?