Skip to main content

AUDIENŢE. MasterChef, depăşit din nou de Suleyman

 

masterchef

Publicitate

A doua emisiune MasterChef din noul sezon a fost depăşită din nou de serialul Suleyman Magnificul, deşi, faţă de săptămâna trecută, showul culinar a avut audienţe mai bune cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut.

Emisiunea culinară de pe Pro TV a fost după serialul turcesc difuzat de Kanal D atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban.

Ca şi săptămâna trecută, MasterChef a avut un avans în faţa lui Suleyman la publicul comercial, între 18 şi 49 de ani.

Paginademedia.ro vă prezintă datele de audienţă pe intervalul celei de-a doua ediţii MasterChef din acest sezon:

LA NIVEL NAŢIONAL: Concurenţii de la MasterChef au fost văzuţi de 2,1 milioane de români în fiecare minut (un plus de aproximativ 400.000 de români faţă de săptămâna trecută). În acelaşi timp, la Suleyman Magnificul se uitau, în fiecare minut, peste 2,5 milioane de telespectatori din toată ţara.

LA NIVEL URBAN: Aproape 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban erau în fiecare minut pe MasterChef (plus 200.000 faţă de săptămâna trecută). Pe intervalul programului de pe Pro TV, la Kanal D se uitau 1,44 milioane de orăşeni.

SEGMENTUL COMERCIAL: Pro TV a fost pe primul loc doar pe segmentul comercial - 18-49 de ani. La MasterChef, 832.000 de telespectatori pe minut au fost din această zonă de public (14,9 rating pe segment). Pe Kanal D, 677.000 de persoane erau din targetul comercial (12,2 rating).

Audienţa posturilor TV luni, 12 martie, pe intervalul emisiunii MasterChef:

NATIONAL URBAN
Kanal D 2.532.000 telespectatori pe minut (13,3 rtg) Kanal D 1.442.000 (13,8)
Pro TV 2.140.000 (11,3) Pro TV 1.196.000 (11,4)
Acasa TV 1.049.000 (5,5) Antena 1 432.000 (4,1)
Antena 1 720.000 (3,8) Acasa TV 383.000 (3,7)
Antena 3 492.000 (2,6) Antena 3 340.000 (3,2)

Audienţele de la prima ediţie MasterChef din acest sezon, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul, Expertul,
    da, protv se multumeste cu targetul comercial. pensionarii si taranii nu aduc bani din publicitate.
  • bahmuteanca bahmuteanca
    fratele meu, ai dreptate, daca 7,5 milioane erau la primii 5 masurati, Dolce a avut si el vreo 500.00 dupa ora 21.45, milionul la DigiSport tot dupa ora 21.45, alte sute de mii pe tvr tot cu meci de CLeague + celelalte 30 si ceva de televiziuni... pai cam multi oameni se uita la televizor...adica aproape toata populatia adulta...sau au pus si bebelusii si copii de gradinita? ... si cind te gindesti cita lume nu are televizoare, cita lume nu s-a uitat aseara la tv, si eu din pacate...deci milioane bune...auditul la Kantar Media chiar nu a constatat anomalia asta!?
  • vladvlad vladvlad
    nu adrian antena a avut un film ieri ca re daca era pe prost tv te uitat si erai super excitat azi dar cum prea iubitul tau post a avut ceva cu oale si magari de bucatari tu te ai uitat acolo
    o emisiune inutila, plicticoasa la care m am uitat 5 minute si era sa adorm
    doar niste prost tevisti inraiti ar putea sa se uite la asa o stupizenie mai bine ma uit la cartoon network ca e mult mai interesant decit sa vad caricaturile alea de "sefi" cu fitze
  • vladvlad vladvlad
    ce are treaba antena cu ce zice omul ala expertule? inseamna ca tu esti platit de prost tv sa il lauzi aici?esti penibil pe bune cautati un job fa ceva sau asta e job ul tau de postac?
  • adrian adrian
    Dar Antena 1 a avut revizie tehnica ieri ? Nu ne dam seama dar incet si sigur pe piata televiziunilor lupta se da intre Protv si KanalD.Astea sunt azi primele in top.Antena 1....impacheteaza ciocolata.
  • vladvlad vladvlad
    @pt expertul
    cum explici,daca pt pro tv e interesat doar de targetul 18-49 ,ca si au mutat serialul ala de luni miercuri pt ca-i batea suleyman de le suna apa in cap? inseamna,dupa umila mea parere,ca sunt interesati de toate categoriile de virsta nu doar de 18-49.Tu crezi ca ei sunt fericiti cind ar avea pe 18-49 20% si s ar uita doar 1 mil. de oamenii la ei in total iar pe kanal d sau antena s ar uita 2mil?
  • Expertul, Expertul,
    tu vezi pe ce loc e preaiubita ta antena1?
  • alex alex
    pe 2 dar cu target comercial de locul 1 , in schimb altii se aseaza confortabil pe locul 4
  • radu radu
    Pai nu stiu cum ia bataie dar, in medie tot pe primul loc e, dar postacii felixieni ce sa zica. Antenistii nu vad ca sunt pe locul 3-4 ?
  • Expertul, Expertul,
    14.9 rating pentru masterchef, nu e de ajuns? poate nu sti, protv se raporteaza la targetul 18 49.
  • Mihail Stefano Mihail Stefano
    Oricum si-au luat bataie. Iar difuzarea unui episod de Suleyman costa doar 2000 de euro, nu?
  • Mihai Mihai
    Ce ma bucur, ProTv ia bataie la greu de cateva luni...ba la filme, ba la Vocea Romaniei, ba MasterChef, ba Pariu cu Viata, ba Happy Hour, ba Tanar si Nelinistit...
  • anonim anonim
    astia de la kantar sunt nebuni la cap :)). ei dau peste 7.5 milioane de romani care se uita la tv cand e barcelona-milan. iar postu ala nu e masurat. sa inteleg ca marti, dintr-o populatie de aproximativ 19 milioane, cam 13 milioane s-au uitat la televizor? ce convenabil pentru televiziuni si agentiile de publicitate =))) treziti-va, baaa
  • maria maria
    pai segmentul comercial conteaza la televiziuni ca ei vand publicitate pe acest segment. titlul nu mi se pare corect din punct de vedere business.

Trimite un comentariu

sus