AUDIENŢE. România dansează nu a repetat performanţa de săptămâna trecută, când a fost lider detaşat pe toate categoriile de public. Emisiunea de aseară (7 aprilie), care s-a intersectat în mare parte cu filmul Curierul 2 (Pro TV) a fost pe locul doi, după Pro TV.
Distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mare pe publicul naţional. În oraşe, diferenţa a fost mult mai mică.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele emisiunii de aseară România dansează:
LA NIVEL NAŢIONAL. România dansează a fost văzută, în medie pe minut, de peste 1,8 milioane de români. Pe intervalul emisiunii de pe Antena 1, Pro TV avea cu 400.000 mai mulţi telespectatori pe minut.
LA NIVEL URBAN. Diferenţă mai mică între Pro TV şi Antena 1 la oraşe: 60.000 de telespectatori în favoare Pro-ului. Astfel, Pro TV avea 1,16 milioane de orăşeni pe minut, iar la România dansează se uitau 1,1 milioane.
SEGMENTUL COMERCIAL. România dansează a ţinut în faţa televizoarelor, în fiecare minut, 588.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (10,6 rating pe segment). În acelaşi interval, la Pro TV erau 737.000 de telespectatori din segmentul comercial (13,3 rating).
Audienţele posturilor TV duminică, 7 aprilie, pe intervalul emisiunii România dansează:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 2.218.000 telespectatori pe minut (11,7 rtg) | Pro TV | 1.160.000 (11,1) |
Antena 1 | 1.817.000 (9,6) | Antena 1 | 1.100.000 (10,5) |
Kanal D | 1.503.000 (7,9) | Kanal D | 628.000 (6) |
Prima TV | 822.000 (4,3) | Antena 3 | 356.000 (3,4) |
Acasa TV | 707.000 (3,7) | Prima TV | 317.000 (3) |
Săptămâna trecută, România dansează era lider pe intervalul de difuzare, la distanţă de celelalte posturi, pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Cifrele de săptămâna trecută, pe Paginademedia.ro, aici.
Audienţele emisiunilor România dansează:
Comentarii
Unii mai si lucreaza ca sa duca o viata mai buna, sa isi intretina familia.
da, Protv are Happy hour, dar este mai groaznica emisiunea asta decat Acces direct? Nu cred. In plus, Antena are Un show pacatos, cu care se poate face mai degraba paralela cu Wowbiz si altele. si in plus il au pe Dan Negru in prime time. Maruta si Negru din multe puncte de vedere se pot confunda.
da, Protv are stiri cu morti, dar si Antena are stiri din astea sau din nou au Acces direct. peste toate se adauga factorul politic, care poate ca este prezent si la Protv, dar nu asa pe fata.
da, Protv mai difuzeaza filme mai vechi, care sunt pentru publicul larg, dar spre deosebire de Antena, daca te uiti, baga foarte multe filme in premiera. s-ar putea ca multe fie filme mainstream, adik multe sa nu fie prea bine cotate la critici, dar majoritatea au avut succes de box office. succesul avut in cinema este factorul principal in alegerea acestor filme pe care le difuzeaza protv. si sa ne uitam la filmele care chiar nu spun nimic nimanui difuzate de Antena.
iar cam aici se opresc problemele ( mari) ale protv-ului. in schimb, la Antena ( si alte posturi) problemele continua : Mireasa pentru fiul meu ( luat de la Kanal D - asadar se pare ca telespectatorii KanalD sunt de interes pentru Antena), asistente gonflabile in foarte multe emisiuni. formate preluate de afara ( dupa model protv) a mai multe emisiuni care nu au impresionat prin rating. plus reality showurile, care unele nu sunt reality showuri ( care vad ca totusi au mai scazut fata de Kanal D).
iar la Protv ce avem? Romania te iubesc, Apropotv, Masterchef, Romanii au talent, Dupa 20 de ani, Omul care aduce carte ( sunt 5 minute, dar mai este undeva pe tv o emisiune de genul asta) si cine stie ce alte emisiuni.
nu zic ca trustul Pro nu are ale sale posturi Acasa, cu care se pot face diferite paralele, dar PROTV este unul, iar Antena 1 si Kanal D sunt altceva si sunt tot cam pe acolo.
2 .intelegeam daca era difuzat un film nou(gen AVATAR) care n a mai fost difuzat,sa te uiti la el dar asa la un film gen curierul care l ai vazut de 11spe mii de ori ce rost are?nu mai bine mergeai la un film la cinema?sau citeai o carte?
ProTV in intervalul 20.32 – 22.03 a obtinut la nivelul publicului comercial o audienta medie de 15.7 puncte de rating si o cota de piata de 28.3%, in timp ce emisiunea “Romania Danseaza” difuzata de Antena1 a obtinut in acelasi interval 9.2 puncte de rating si 16.6% cota de piata.
ProTV si-a mentinut pozitia de lider si la nivelul intregului public din mediul urban, obtinand o audienta medie de 13.2 puncte de rating si o cota de piata de 21.9% in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 9.6 puncte de rating si 15.9 procente cota de piata.