Doar două posturi au transmis partida Schalke – Steaua (0-3): DigiSport (canal al RCS) şi DolceSport (Romtelecom). Ce s-a întâmplat cu audienţele în timpul partidei?
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele:
Dolce Sport, canal cu audienţe măsurate, a avut cu meciul de fotbal o audienţă aproape egală cu a ProTV-ului: aproape 800.000 de români pe minut s-au uitat la Schalke-Steaua pe Dolce. Dintre aceştia, aproape 250.000 erau din oraşe.
DigiSport nu este măsurat, drept pentru care este inclus în categoria Alţii. Aseară, cu meciul Stelei, audienţa pe această categorie a explodat: aproape 2,3 milioane de români în fiecare minut erau trecuţi în dreptul Others (ceea ce înseamnă că urmăreau alte canale decât cele măsurate, printre care şi DigiSport). Cifra este de aproximariv trei ori mai mare decât înregistra categoria în urmă cu o săptămână.
Practic, unul din patru români care se uitau la televizor aseară se uitau la alte posturi decât cele care au date de audienţă (25% cotă de piaţă pe categoria alţii).
Ce au avut celelalte posturi pe intervalul partidei:
- Antena 1: filmul Capcană pentru părinţi şi Un show păcătos
- Pro TV: Patru nunţi şi o provocare, Ştiri şi Spartacus
- Acasă: telenovela Îngeri pierduţi, PoveŞtiri de noapte şi Cancan.ro
- Prima TV: Cronica cârcotaşilor şi Trăsniţii
Audienţa posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Others (Altii) | 2.291.000 | 12 | 25.9 |
Antena 1 | 871.000 | 4.6 | 9.8 |
Pro TV | 854.000 | 4.5 | 9.7 |
Dolce Sport | 762.000 | 4 | 8.6 |
Acasa | 521.000 | 2.7 | 5.9 |
Prima TV | 476.000 | 2.5 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Others (Altii) | 1.665.000 | 15.9 | 33 |
Antena 1 | 479.000 | 4.6 | 9.5 |
Pro TV | 419.000 | 4 | 8.3 |
Antena 3 | 334.000 | 3.2 | 6.6 |
Acasa | 265.000 | 2.5 | 5.3 |
Dolce Sport | 237.000 | 2.3 | 4.7 |
Prima TV | 236.000 | 2.3 | 4.7 |
Kanal D | 199.000 | 1.9 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Banuiesc ca esti un antenist frustrate,pentru ca voi NICIODATA,nu ati avut asemenea ratinguri!
Treziti-va copilasi la realitate.