AUDIENŢE. MasterCheful de pe Pro TV s-a duelat în premieră cu TopChef de pe Antena 1. Rezultatul: pe intervalul de intersecţie, emisiunea de pe Pro TV a avut o audienţă de trei ori mai mare decât programul de pe Antena 1. Ambele au fost însă după Suleyman Magnificul.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, de pe intervalul în care emisiunile s-au confruntat direct.
NAŢIONAL. MasterChef, difuzat lunea din cauza partidei de azi România – Grecia, a fost urmărit de 1,7 milioane de români pe minut. La TopChef se uitau jumătate de milion de telespectatori.
Topul naţional a fost condus însă de Kanal D, cu o medie de 2,2 milioane de persoane. Pro TV a fost pe locul doi, iar Antena 1 a ocupat poziţia a patra, după Prima TV.
URBAN. La oraşe, MasterChef a fost văzut de 980.000 de telespectatori, în timp ce la TopChef se uitau 327.000 de persoane. Pro TV şi Antena 1 au ocupat locurile 2-3, după Kanal D.
COMERCIAL. Segmentul comercial a fost al Pro TV. Astfel, la MasterChef se uitau, în medie pe minut, 706.000 telespectatori între 18 şi 49 de ani (12,6 rating pe target). Pe locul doi a fost Kanal D, cu 513.000 de persoane.
Pe targetul comercial, TopChef-ul de pe Antena 1 a avut 3,4 rating, adică 193.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV luni, 18 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-TopChef, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Kanal D | 2.200.000 | 11,6 | 21,1 |
Pro TV | 1.714.000 | 9 | 16,4 |
Prima TV | 714.000 | 3,8 | 6,8 |
Antena 1 | 506.000 | 2,7 | 4,8 |
Acasa | 482.000 | 2,5 | 4,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 18 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-TopChef, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Kanal D | 1.306.000 | 12,5 | 22,5 |
Pro TV | 980.000 | 9,3 | 16,9 |
Antena 1 | 327.000 | 3,1 | 5,6 |
Antena 3 | 281.000 | 2,7 | 4,8 |
Acasa | 212.000 | 2 | 3,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Strict comercial, un segment care incepe de pe la 25 este mult mai credibil.
Degeaba ai 18 ani daca nu ai dineros in buzunar ca sa cumperi toate prostiile din reclamele TV.
In rest, toate programele mai sus amintitte sunt junk-uri. Primele doua, a invata gastronomie un popor care are probleme cu apa, sapunul si periuta iar al treilea dovada - foarte clara - ca romanii sunt subiecti perfecti ai Sindromului Stockholm. NU ajunge cate lucruri bune ne-au adus turcii atata vreme, ca tot nu ne ajunge.