Două nume grele ale filmelor reluate, Singur acasă 2 şi Gladiatorul (fiecare ajunse la a opta difuzare) s-au luptat vineri seară (20:32 - 22.56). Competitia a fost câştigată de producţia cu Macaulay Culkin. Cifrele de audienţa arată că filmul cu Russell Crowe (Galdiatorul), de pe Antena 1 a fost depăşit în audienţe de Singur acasă.
Vineri seară, pe Pro TV, filmul cu Macaulay Culkin (Singur acasă 2) a avut audienţe de trei ori mai mari decât următorul clasat, Gladiatorul, difuzat de Antena 1.
Anul trecut, Singur Acasă 2, producţie difuzată tot de Pro TV (pe 15 decembrie 2012 -sâmbătă seara), a înregistrat audienţe record: aproape 3 milioane de telespectatori pe minut, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele de vineri, de pe intervalul în care Singur acasă 2 (de pe Pro TV) s-a intersectat direct cu Gladiatorul (Antena1):
NAŢIONAL. Filmul Singur Acasă, de pe Pro TV, a fost urmărit de peste 2,5 milioane de români în medie pe minut. Pe locul doi, la mare distanţă, a fost Gladiatorul, filmul difuzat de Antena 1, cu 736.000 de telespectatori.
Săptămâna trecută, tot vineri, Pro TV a obţinut o audienţă de 2,7 milioane de telespectatori, în medie pe minut, cu prima parte din Singura acasă. Kanal D, post care a difuzat pe intervalul Singur acasă filmul Solomon şi reality-show-ul Pe banii părinţilor, a fost urmărit de 600.000 de telespectatori.URBAN. Şi la oraşe, Singur Acasă a fost de trei ori peste următorul clasat. Filmul de pe Pro TV a fost văzut de aproape 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban. Clasamentul s-a păstrat şi la nivel urban. Gladiatorul, filmul de pe Antena 1, a avut un public de trei ori mai mic decât cel al producţiei de pe Pro TV, la nivel urban. Gladiatorul a fost urmărit de puţin peste 400.000 de telespectatori din mediul urban, iar Kanal D a fost urmărit de aproape 300.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Din publicul filmului de pe Pro TV, 759.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Locul următor, Antena 1, avea pe post 236.000 de oameni din targetul commercial. Locul următor, Antena 1, avea pe post 277.000 de oameni din targetul commercial. Prima TV a reuşit să se claseze pe locul trei la nivelul publicului comercial, cu filmul de comedie Marea Mahmureală (SUA, 2009 - The Hangover). Producţia americană a fost urmărită de 205.000 de telespectatori din targetul comercial.
Audienţa posturilor TV vineri, 13 decembrie, pe intervalul filmelor Singur Acasă 2 şi Gladiatorul, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.547.000 | 13.4 | 25.4 |
Antena 1 | 736.000 | 3.9 | 7.3 |
Kanal D | 584.000 | 3.1 | 5.8 |
Prima TV | 456.000 | 2.4 | 4.5 |
Antena 3 | 437.000 | 2.3 | 4.4 |
TVR 1 | 388.000 | 2 | 3.9 |
Romania TV | 345.000 | 1.8 | 3.4 |
National TV | 331.000 | 1.7 | 3.3 |
Acasa | 240.000 | 1.3 | 2.4 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 13 decembrie, pe intervalul filmelor Singur Acasă 2 şi Gladiatorul, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.298.000 | 12.4 | 24.3 |
Antena 1 | 426.000 | 4.1 | 8 |
Prima TV | 281.000 | 2.7 | 5.3 |
Antena 3 | 281.000 | 2.7 | 5.3 |
Kanal D | 278.000 | 2.6 | 5.2 |
Romania TV | 181.000 | 1.7 | 3.4 |
National TV | 163.000 | 1.6 | 3.1 |
Acasa | 161.000 | 1.5 | 3 |
TVR 1 | 137.000 | 1.3 | 2.6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii