Skip to main content

SpotON. Campaniile publicitare s-au trezit din amorţeală la început de februarie. Zânul s-a întors pe TV

 

zanul banca transilvania

Publicitate

După o lună ianuarie destul de slabă în publicitate, la început de februarie, publicitarii au început să reapară pe TV. Banca Transilvania şi BRD sunt băncile care au început să se promoveze în acest weekend, iar la capitolul automobile au apărut pe TV mărcile Toyota, Mazda şi Nissan. Şi în aecastă săptămână Lidl este nelipsit din calupurile publicitare.

Paginademedia.ro prezintă în continuare noutăţile publicitare de peste weekend. Rubrica SpotOn este realizată cu susţinerea companiei de monitorizare AlfaCont.

  • BRD vorbeşte despre cadouri nepotrivite în noua campanie ce promovează Cardul Cadourilor.
  • Banca Transilvania face o odă pentru oamenii muncitori. „Ce-i poţi oferi unui om care are curajul să rişte în fiecare zi? Care ajunge acasă la 10 seara pentru a se gândi ce fac alţi 10 oameni a doua zi la 10? (...) Îi oferi totul”.
  • Milka a început campania de Valentine`s Day. „Milka îţi oferă timp din reclamă să-i trimiţi un mesaj simpati”, spune spotul de 11 secunde la bomboanele de ciocolată Milka.
  • National Geographic promovează emisiunea Îţi joacă mintea pe alte posturi de televiziune, unul fiind Kanal D.

BRD, despre cadouri nepotrivite

Banca Transilvania, pentru IMM

Lidl România, cu Petru şi Petrişor

M&M

Mazda

Milka - Mesaje pentru cei dragi

National Geographic

Nissan Juke

Rom Sandviş

Toyota Yaris

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus