După o carieră de 17 ani în publicitate, Mona-Lisa Caravaniez a renuntat la pozitia de managing director la Ogilvy & Mather Romania ca să devină coach al metodei Heart Intelligence Amplified Field (Heart IQ), pe care a descoperit-o în urmă cu 3 ani, scrie IQads.ro.
Mona-Lisa şi-a început cariera la Saatchi & Saatchi, iar în 17 ani de advertising a lucrat în departamentul de Client Service şi la agenţii precum D’Arcy şi Young & Rubicam, a coordonat la nivel regional brandurile P&G şi a lucrat o perioadă la client, pentru BAT.
Metoda Heart IQ nu are de-a face cu zen-ul, ci cu “managementul” emoţiilor:
“În esenţă, reuşim să ne simţim bine cu tot ceea ce suntem – folosindu-ne calităţile şi aşa-zisele defecte într-un mod diferit faţă de până acum. Practicand Heart IQ învăţăm să ne modificam pattern-urile (de gândire şi emoţionale) la alegerea noastră, în direcţia aleasă de noi, spre binele nostru şi al celor cu care interacţionăm”, spune Caravaniez pentru iqads.ro.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu