Supranumită ”Ordonanţa Voiculescu”, pentru că televiziunile Intact au fost cele care au iniţiat-o, măsura prin care banii de publicitate TV ai clienţilor nu mai treceau prin agenţii, scoţîndu-i pe publicitari din sistemul de facturare şi afectîndu-le rebate-ul, are mari şanse să fie schimbată, scrie Cătălin Tolontan pe blogul său.
Jurnalistul spune că o persoană din industria de publicitate din România, aflată la o conferinţă internaţională, şi-a anunţat astăzi informal partenerii că "lucrurile s-au rezolvat". Tolontan nu a dat numele persoanei care a făcut acest anunţ informal.
Redactorul-şef de la Gazeta Sporturilor mai citează o sursă care spune că ”Se aşteaptă ca Ordonanţa să fie modificată astfel încît clientul să poată opta să treacă fluxul financiar prin agenţie, exact ca înainte de Ordonanţă”.
Neoficial, informaţia că ”schimabrea e iminentă” a fost confirmată din mai multe agenţii de media, potrivit lui Tolontan.
Radu Florescu, preşedintele UAPR, forul agenţiilor de publicitate, ar fi avut o întîlnire cu Victor Ponta, care ar fi agreat schimbările, potrivit sursei citate.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii