Alexandru Răducanu s-a prezentat de două ori în faţa Consiliului Naţional al Audiovizualului pentru a obţine o licenţă pentru un post de business. În ambele dăţi membri nu au fost convinşi şi au respins proiectul.
Recent, Răducanu a depus, prin societatea Canal 33 Network (la care este acţionar majoritar), la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) solicitarea de a înregistra marca CNA, prescurtare folosită pentru Consiliul Naţional al audiovizualului.
Răducanu a fost anul acesta de două ori în faţa membrilor CNA cu o solicitare de licenţă pentru o televiziune de business sub numele Canal 33.
Alexandru Răducanu este deţinător al titlurilor The Marketer (care nu mai apare în print) şi Business Woman.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
“Am datoria să corelez oferta editorială cu proiectul tehnic și cu business plan-ul. (…) Nu m-ați convins, ați păstrat emisiuni a căror finalitate nu o văd. (…)
O altă reținere a CNA a fost temerea că licența ar putea ajunge să fie vândută dacă proiectul Canal 33 nu va fi un succes. Președintele CNA a invocat precedentele Radio Guerrilla și The Money Channel.
Laura Georgescu:
Eu personal am suspiciuni de ceea ce se întâplă aici, de aceea vă întreb. De ce vreți o licență națională? Răspunsul este simplu. Licența rămâne un bun vandabil. Chiar dacă piața vă omoară, licența devine ipotetic vorbind un bun vandabil.