Skip to main content

AUDIENŢE. Cea mai mare diferenţă dintre Acces Direct şi Măruţă a acestui sezon: Antena, audienţă dublă la oraşe. Ce s-a discutat la emisiunea de pe Antena 1

 
Acces Direct copyright_Adrian Manolache_Antena1_092514_Acces direct_179
Acces Direct copyright_Adrian Manolache_Antena1_092514_Acces direct_179

Acces Direct copyright_Adrian Manolache_Antena1_092514_Acces direct_179
Foto: Adrian Manolache, Antena 1

Publicitate

Ziua de ieri a adus cea mai mare diferenţă de audienţă dintre emisiunile tabloide Acces Direct şi La Măruţă, din acest sezon. La oraşe, Acces Direct a avut o audienţă dublă, în comparaţie cu Măruţă.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele obţinute ieri de emisiunile Acces Direct (Antena 1) şi La Măruţă (de pe Pro TV):

Subiecte: Cel mai mare spaţiu la Acces Direct i-a fost acordat unei concurente de la X Factor (Monica Sannino), care a venit din Italia pentru a-şi întâlni mama care a dat-o spre adopţie pe vremea când era bebeluş. Cele două s-au întâlnit în platoul Acces Direct.

Acces Direct a mai avut ieri printre subiecte problemele din căsnicie ale Oanei Lis, care ar fi fost înşelată de Viorel Lis. Un alt punct a fost legat de problemele din viaţa personală a Cruduţei, care s-a despărţit de fotbalistul Mihai Costea.

La Măruţă a difuzat, printre altele imagini de la ziua lui Adi Minune, a continuat subiectul Narcisa-Nicolae Guţă  şi a prezentat noul videoclip al Loredanei.

Audienţele celor două emisiuni tabloide la ediţiile de ieri:

NAŢIONAL. Media de audienţă a emisiunii Acces Direct a fost, ieri, de un milion de telespectatori pe minut (adică 5,4 rating). Programul a avut o cotă de piaţa la nivelul întregii ţări de 23,7%, ceea ce înseamnă aproape un sfert dintre românii care se uitau la televizor erau pe Antena 1.

Măruţă a avut ieri o audienţă medie pe emisiune, la nivel naţional, de 636.000 de telespectatori pe minut (3,4 rating). Cota de piaţă: 14,4%

URBAN. La oraşe a fost cea mai mare diferenţă între cele două programe tabloide.

Acces Direct a fost vizionată de 690.000 de telespectatori pe minut (6,8 rating). Cota de piaţă a emisiunii a fost de 25,6%.

Măruţă a fost urmărit, pe intervalul emisiunii lui de pe Pro TV, de 320.000 de telespectatori (3,2 rating şi 11,3 cotă de piaţă).

COMERCIAL. Şi pe segmentul comercial 18-49 de ani, Acces Direct a avut o audienţă peste Măruţă. Astfel, emisiunea de pe Antena 1 a fost urmărită, pe targetul comercial, de 270.000 de telespectatori pe minut (5,4 rating şi 25,1 cotă de piaţă pe segment).

Pe intervalul lui, Măruţă a avut 185.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (3,7 rating şi 16,5% share)

Recordul lui Măruţă, pe 9 septembrie

Dacă ziua de ieri a marcat cea mai mare diferenţă în favoarea Acces Direct, de partea celalaltă, ziua cea mai bună a lui Măruţă a fost 9 septembrie. Atunci, avansul a fost vizibil mai ales pe targetul comercial.

Cifrele din 9 septembrie:

NAŢIONAL
La Măruţă – 616.000 de telespectatori – 6,1 rating – 22,4 share
Acces direct – 461.000 de telespectatori – 4,6 rating – 17,5 share

URBAN
La Măruţă – 947.000 de telespectatori – 5,1 rating – 22,1 share
Acces direct – 754.000 de telespectatori – 4,1 rating – 18,2 share

COMERCIAL
La Măruţă – 302.000 de telespectatori – 6 rating – 28,3 share
Acces direct – 185.000 de telespectatori – 3,7 rating – 18,3 share

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • gigi gigi
    Când intr-o tara unde suntem majoritari romani ajungi sa faci aproape toate emisiunile cu invitați preponderent de etnie de genul Guta&Co, ne mai vorbind de toate subiectele alea fabricate, faptul ca a scăzut audienta e un semnal pozitiv din punctul meu de vedere. Mi-aș dori sa scadă putin si audienta doamnei Esca, poate așa nu o să-l mai vedem pe Minune in prime-time.
  • john john
    Ce emisiuni cretine!

Trimite un comentariu

sus