Prima partidă importantă transmisă de Look TV de când este în măsurătorile de audienţă a fost urmărită aproape exclusiv de către oameni din mediul rural, cei mai mulţi de pe platformele DTH. La nivel urban, audienţa a fost de zece ori mai mică decât la sate, iar din publicul comercial au fost doar 1.000 de telespectatori pe minut, ceea ce înseamnă 0,0 ca procent de rating.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele partidei Steaua - Gaz Metan Mediaş care a fost difuzată vineri de la ora 21.00:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul de pe Look TV a avut o medie de 117.000 de telespectatori pe minut (ceea ce înseamnă 0,6 rating) şi o cotă de piaţă de 1,3%.
Look TV a fost pe locul 16, după Disney Channel, dar înainte de Sport.ro. Ca o compaţie, cel mai urmărit post pe intervalul partidei a fost Pro TV, cu 1,5 milioane de telespectatori (8,2 rating şi 17,3% market share).
RURAL. Procentul de public de la ţară a fost foarte mare. În mediul rural, Look TV a avut cu meciul 91.000 de telespectatori şi a fost pe locul 11.
URBAN. Dacă la nivel naţional răspândirea DTH şi distribuirea prin micii cablişti a adus un rating de 117.000 de persoane, la oraşe, audienţa a fost de peste 10 ori mai mică. Doar 11.000 de telespectatori pe minut au văzut partida la oraşe, ceea ce înseamnă un rating de 0,1%. La oraşe, Look TV a fost pe locul 35 şi a fost între Acasă TV şi Eurosport.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, audienţa meciului a fost nulă din punct de vedere procentual. În cifre absolute, la Look TV s-au uitat în fiecare minut doar 1.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicul nul la publicul pe targetul comercial a fost semnalat de jurnalistul Lucian Lipovan.
Bravo RCS-RDS.......