Două premiere în acest weekend. Cum s-au descurcat?
Te cunosc de undeva, emisiunea de pe Antena 1, a început noul sezon pe locul secund fiind depăşită de filmele de pe Pro TV pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.
Discote-K, emisiunea de umor de pe Kanal D, a luat un star slab: locul cinci la nivelul întregii ţări şi la oraşe şi trei pe comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele acestor programe:
Te cunosc de undeva, după filmele Pro TV
Startul noului sezon Te cunosc de undeva a plasat Antena 1 pe locul secund pe toate targeturile, pe durata emisiunii. Pe intervalul programului (20.30-23.51), Te cunosc de undeva s-a intersectat cu Pro TV cu două filme: Parker (cu Jason Statham) şi Prieteni cu copii.
NAŢIONAL. Emisiunea Te cunosc de undeva de sâmbătă a fost urmărită de 1,2 milioane de români în fiecare minut. Antena 1 a fost pe locul doi. Pe prima poziţie a fost Pro TV, cu 1,56 milioane de telespectatori pe minut.
URBAN. Prima ediţie din acest sezon a programului de pe Antena 1 a avut în fiecare minut 770.000 de orăşeni în faţa televizoarelor. Pe primul loc au fost filmele de pe Pro TV, cu 880.000 de telespectatori medie.
COMERCIAL. Pe segmentul între 18 şi 49 de ani, Te cunosc de undeva a numărat aproape 320.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a fost pe locul doi şi la acest target, după Pro TV, cu 550.000 de telespectatori pe acest segment.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 13 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.560.000 | 8.4 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 1.205.000 | 6.5 | 15.8 |
3 | Antena 3 | 431.000 | 2.3 | 5.7 |
4 | Kanal D | 378.000 | 2 | 5 |
5 | National TV | 376.000 | 2 | 4.9 |
6 | Romania TV | 322.000 | 1.7 | 4.2 |
7 | TVR 1 | 274.000 | 1.5 | 3.6 |
8 | ETNO | 202.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Acasa | 181.000 | 1 | 2.4 |
10 | B1TV | 180.000 | 1 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 13 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 879.000 | 8.7 | 21.2 |
2 | Antena 1 | 770.000 | 7.6 | 18.5 |
3 | Antena 3 | 267.000 | 2.7 | 6.4 |
4 | Kanal D | 191.000 | 1.9 | 4.6 |
5 | Romania TV | 171.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | National TV | 144.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 136.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | B1TV | 108.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Acasa | 103.000 | 1 | 2.5 |
10 | Prima TV | 71.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 13 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 548.000 | 10.9 | 30.3 |
2 | Antena 1 | 317.000 | 6.3 | 17.5 |
3 | Kanal D | 106.000 | 2.1 | 5.8 |
4 | Acasa | 57.000 | 1.1 | 3.1 |
5 | Antena 3 | 51.000 | 1 | 2.8 |
Discote-K de la Kanal D, pe locul cinci
Kanal D a lansat sâmbătă un program de umor: Discote-K, dar rezultatele de audienţă au plasat postul pe locul cinci.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roNAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, programul de pe Kanal D a avut o medie de 370.000 de români pe minut şi a fost pe locul cinci, după Pro TV, Antena 1, Antena 3 şi Naţional TV. Pe intervalul Discote-K (21.30-22.30), Pro TV avea, cu filmul Parker, 2,01 milioane de telespectatori pe minut.
URBAN. Şi la oraşe, Discote-K a fost tot pe cinci. La nivel urban, o mică schimbare de clasament: Kanal D a fost depăşit de Pro TV (1,1 milioane), Antena 1, Antena 3 şi canalul de ştiri România TV.
COMERCIAL. Emisiunea nouă de pe Kanal D a stat pe un loc mai sus pe targetul comercial, pe trei dar, în cifre absolute, a fost mult în urma Pro TV şi Antena 1. Astfel, Pro TV avea pe intervalul emisiunii 672.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut, la Antena 1 erau 365.000, iar la Kanal D – 99.000
Comentarii