AUDIENŢE. Filmul Antenei 1 s-a descurcat mai bine în confruntarea cu MasterChef decât a făcut-o luni Iadul Bucătarilor. Astfel, filmul Cursă Mortală, difuzat aseară de Antena 1 la bătaie cu MasterChef, a pus postul din Băneasa pe locul al doilea în audienţe, peste serialul turcesc de pe Kanal D.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul MasterChef:
NAŢIONAL. MasterChef a fost urmărit în fiecare minut de 1,6 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Cifrele au fost ceva mai mici decât cele ale ediţiei de ieri. Locul doi a fost al Antenei 1 cu un film de acţiune cu Jason Statham, urmărit de 1,4 milioane de persoane. Kanal D a fost pe trei cu serialul turcesc Trădarea, care a atras o medie de 1,1 milioane de persoane.
URBAN. Show-ul de gătit de pe Pro TV a atras o medie de 916.000 de orăşeni pe minut, în timp ce locul al doilea în audienţe a fost al Antenei 1, cu 805.000 de privitori.
COMERCIAL. Pro TV a condus şi pe publicul de la oraşe cu vârste între 18 şi 49 de ani, având o medie de 600.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a ţinut aproape cu aproape 500.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV, marţi, 7 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
1.662.000
9
17,5
2
Antena 1
1.393.000
7,5
14,7
3
Kanal D
1.119.000
6
11,8
4
Antena 3
727.000
3,9
7,7
5
Romania TV
354.000
1,9
3,7
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV, marţi, 7 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), în mediul URBAN:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
916.000
9,1
17,2
2
Antena 1
805.000
8
15,2
3
Kanal D
629.000
6,3
11,9
4
Antena 3
526.000
5,2
9,9
5
Romania TV
173.000
1,7
3,3
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 7 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
597.000
11,9
26,3
2
Antena 1
493.000
9,8
21,7
3
Kanal D
182.000
3,6
8
4
Antena 3
105.000
2,1
4,6
5
Acasa
88.000
1,8
3,9
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Unde este asemanarea cotorule?