AUDIENŢE. Cea de-a treia întâlnire dintre MasterChef şi Hell`s Kitchen i-a distanţat şi mai mult pe cei doi concurenţi la capitolul audienţe. Show-ul de pe Pro TV a avut luni seară cele mai bune cifre din acest sezon, într-o seară în care a concurat cu un serial turcesc de pe Kanal D şi cu cooking show-ul Antenei 1, Hell`s Kitchen.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie MasterChef - Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor (20.31 - 22.21):
NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit în fiecare minut de 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară. Acestea au fost cele mai bune audienţe ale MasterChef din acest sezon. Locul al doilea a fost adjudecat de Kanal D, cu serialul turcesc Trădarea, urmărit de aproape 1,1 milioane de români. Hell`s Kitchen s-a aflat pe locul al treilea pe intervalul în care s-a intersectat cu MasterChef. Emisiunea produsă de Mona Segall a avut o medie de 850.000 de privitori.
URBAN. MasterChef a avut, la oraşe, puţin peste un milion de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Şi pe acest target Kanal D a ocupat locul doi, cu o medie de 638.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 512.000.
COMERCIAL. Show-ul de pe Pro TV a condus şi comercialul, înregistrând 634.000 de telespectatori, aproape dublu faţă de locul doi, Antena 1, care avea 335.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV, luni, 6 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
Post
Nr persoane
Rtg%
Share
1
Pro TV
1.843.000
10
19,2
2
Kanal D
1.091.000
5,9
11,4
3
Antena 1
850.000
4,6
8,9
4
Antena 3
696.000
3,8
7,3
5
Prima TV
434.000
2,3
4,5
6
National TV
356.000
1,9
3,7
7
Romania TV
338.000
1,8
3,5
8
TVR 1
337.000
1,8
3,5
9
Acasa
249.000
1,3
2,6
10
B1TV
211.000
1,1
2,2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 6 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), în mediul URBAN:
Post
Nr persoane
Rtg%
Share
1
Pro TV
1.029.000
10,2
19,4
2
Kanal D
638.000
6,3
12
3
Antena 1
512.000
5,1
9,6
4
Antena 3
473.000
4,7
8,9
5
Prima TV
197.000
2
3,7
6
National TV
189.000
1,9
3,6
7
Acasa
176.000
1,7
3,3
8
Romania TV
143.000
1,4
2,7
9
TVR 1
140.000
1,4
2,6
10
B1TV
123.000
1,2
2,3
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 6 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), pe segmentul COMERCIAL:
Post
Nr persoane
Rtg%
Share
1
Pro TV
634.000
12,7
27,6
2
Antena 1
335.000
6,7
14,5
3
Kanal D
192.000
3,8
8,4
4
Acasa
109.000
2,2
4,7
5
Antena 3
93.000
1,9
4,1
6
Prima TV
92.000
1,8
4
7
National TV
60.000
1,2
2,6
8
Antena Stars
44.000
0,9
1,9
9
TVR 1
35.000
0,7
1,5
10
B1TV
31.000
0,6
1,3
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Nu mai pot :))) ... This comment just made my day !
Frateeee, Atela 1 la jumate față de Pro, locul 3 în audiențe... ”Mereu aproape” devine ”Tot mai departe”!