Pentru Campania "Donează Roşu pentru România", Observatorul Antenei 1 şi ştirile Antena 3 au primit importante distincţii la festivalul Golden Drum.
În cadrul Festivalului Internaţional de Publicitate "Golden Drum", Observatorul Antenei 1 a primit marele premiu. De asemenea campania de mobilizare a românilor să doneze sânge a mai fost premiată cu două medalii de aur şi una de argint.
REZULTATUL CAMPANIEI. În cinci zile de campanie, numărul celor care au donat sânge în Capitală a crescut cu aproximativ 100%, iar în ţara există o estimare de 50%.
În România, sub 2% dintre oameni donează sânge şi mai puţin dintre ei o fac constant, ca urmare trăim într-o ţară în care încă se moare în spitale şi pentru că sângele nu ajunge la timp sau nu ajunge deloc la cei care au nevoie de el.
https://www.youtube.com/watch?v=HImCTzSLcsA
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu