Pro TV a avut în primele nouă luni ale anului venituri de 157,5 milioane de dolari, potrivit celor mai recente cifre publicate de compania-mamă, Central European Media Enterprises, listată la bursă.
Grosul veniturilor companiei a venit din publicitate, însă şi banii de la cablişti au avut o pondere importantă. La un an după ieşirea Pro TV din must carry, veniturile de la cablişti s-au dublat.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cum arată veniturile companiei Pro TV, din publicitate şi de la cablişti, aşa cum au fost prezentate în raportul financiar detaliat.
Pro TV şi posturile Acasa TV, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România, Pro TV Interational şi Pro TV Chişinău au câştigat din publicitate 84,2 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 6,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2013.
În plus, compania a câştigat de pe urma cabliştilor 34,8 milioane de dolari, dublu faţă de 2013.
Raportul CME mai arată că, per total, piaţa de publicitate a crescut cu 5% în primele nouă luni ale acestui an, faţă de perioada similară din 2013.
Comentarii