Skip to main content

Ce a făcut serialul turcesc Trădarea, în locul emisiunii KidSing. Kanal D, de pe locul patru, pe poziţia a doua

 
Ce a făcut serialul turcesc Trădarea, în locul emisiunii KidSing. Kanal D, de pe locul patru, pe poziţia a doua

kidsing

Publicitate

Înlocuirea emisiunii KidSing de miercuri cu serialul turcesc Trădarea s-a simţit în audienţele Kanal D. Dacă talent-show-ul cu copii era pe locul patru pe interval miercuri seara, serialul turcesc a pus canalul pe locul doi, după Pro TV. Audienţa Trădarea a fost dublă, în comparaţie cu emisiunea pe care a înlocuit-o.

CONTEXT. Kanal D a decis să mute emisiunea cu copii KidSing duminică seara. Miercurea, talent-show-ul scotea rezultate modeste de audienţă. Aseară a fost prima zi de miercuri cu serialul Trădarea în locul programului KidSing

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Kanal D de ieri, cu serialul Trădarea, în comparaţie cu săptămâna trecută, când pe post era KidSing.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, serialul Trădarea a fost urmărit, aseară, de 1,1 milioane de români pe minut. Pe intervalul serialului, Kanal D a fost pe locul doi, după Pro TV, post la care se uitau 1,47 milioane de români. Pe locul trei a fost Antena 1, care a avut în program, în cea mai mare parte a intervalului, Serviciul Român de Comedie.

Săptămâna trecută, când pe post era emisiuna KidSing, audienţa postului turcesc era de puţin peste 500.000 de telespectatori, Kanal D fiind pe locul patru în clasament.

URBAN. La oraşe, cu Trădarea, audienţa Kanal D a fost de 585.000 de telespectatori pe minut. A fost tot pe locul doi, după Pro TV (733.000) şi înainte de Antena 1 (566.000).

Săptămâna trecută, KidSing era urmărit, la oraşe, de 257.000 de telespectatori, iar Kanal D era pe locul patru şi la acest target.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Trădarea a fost un loc mai jos, pe poziţia a treia, cu 167.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe primul loc a fost Pro TV (433.000), urmat de Antena 1 (260.000).

Săptămâna trecută, KidSing avea 97.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut, la egalitate cu Antena 3, post cu care împărţea poziţia a patra.

Audienţa Kanal D cu serialul Trădarea (miercuri 22 octombrie) şi cu emisiunea KidSing (15 octombrie) – intervalul 20.00-22.30:

NATIONAL URBAN COMERCIAL
Tradarea 1.107.000 persoane (6 rtg) 585.000 (5,8) 167.000 (3,3)
KidSing 508.000 (2,7) 257.000 (2,6) 97.000 (1,9)

Audiente KidSing Tradarea

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • andrei-constantin andrei-constantin
    Mulțumesc frumos Petrișor
  • andrus andrus
    ce audienta a facut ieri maruta la editie aniversara?

Trimite un comentariu

sus