Referitor la decizia preliminară a Consiliului Concurenţei în investigaţia legată de posibila înţelegere între agenţiile de media din România, IAA spune că "va acţiona în continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesional si echitabil".
Organizaţia aminteşte că "sustine implementarea accelerata a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic si Ghidul de Licitaţii, in colaborare cu toate institutiile abilitate".
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, câteva fragmente din poziţia IAA România.
"IAA Romania a luat act de investigatia Consiliului Concurentei si nu isi propune sa puna in discutie concluziile acesteia.
IAA Romania sustine implementarea accelerata a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic si Ghidul de Licitaţii, in colaborare cu toate institutiile abilitate si va actiona in continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesional si echitabil, in beneficiul unui climat de business corect.
IAA Romania isi exprima public pozitia de sustinere a demersurilor realizate de agentiile de media membre UAPR cu privire la realizarea si implementarea unor practici corecte de business intre actorii acestei piete."
Consiliul Director IAA Romania.
Despre IAA România
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roInternational Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
http://dtpinromania.blogspot.ro/2014/10/povestea-croitorasului-cel-istet-si.html