Grosul veniturilor Pro TV şi a posturile aceluiaşi grup a venit din publicitate. Mai exact, din totalul de 178,6 milioane de dolari, Pro TV SA a atras în 2014 venituri din reclamă de 125,7 milioane de dolari, potrivit raportului financiar detaliat al Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV. Creşterea faţă de 2013 este de aproximativ 5,1%, mai arată raportul pe care îl prezentăm în continuare (în facsimil).
O creştere puternică a fost înregistrată pe zona de venituri de la cablişti, după ieşirea Pro TV din lista posturilor libere la retransmisie. Astfel, compania a atras de la cablişti 45,8 milioane de dolari în 2014, aproape dublu faţă de 2013.
Măsura scoaterii Pro TV din must carry a fost implementată în iulie 2013, cu puţin timp înainte ca Adrian Sârbu să plece de la cârma Central Europnea Media Enterprises.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii