Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) vrea să promoveze Radio România Actualităţi, principalul post din portofoliul său, cu o sumă estimată la "810.000 de lei, echivalent a 180.000 de euro (exclusiv TVA)".
Instituţia de presă intenţionează să cumpere "servicii de promovare outdoor, pe loturi, pentru Campania - Radio România Actualităţi 2015, pentru o perioadă de cinci săptămâni în acest an", potrivit unei hotărâri luate de Consiliul de Administraţie (CA) al SRR.
Serviciile de promovare pentru Campania - Radio România Actualităţi 2015 vor fi atribuite printr-o procedură de achiziţie publică (licitaţie deschisă).
Evaluarea ofertelor constă în compararea valorii totale a ofertelor admisibile, potrivit sursei citate. Termenul estimat pentru finalizarea procedurii de achiziţie este 1 august.
AUDIENŢĂ. Radio România Actualităţi este al doilea cel mai ascultat post de radio la nivel naţional, urban şi în Bucureşti, potrivit datelor furnizate de institutele de sondare IMAS şi GFK, pentru perioada 1 septembrie – 21 decembrie 2014. La nivelul Capitalei, Radio România Actualităţi are 202.000 de ascultători pe zi. Ultimele cifre de audieţă pot fi consultate AICI.
De ce are Radio România Actualităţi nevoie de publicitate outdoor
"Pornind de la necesitatea consolidării poziţiei Radio România de lider pe piaţa radio, într-un mediu puternic concurenţial şi având la bază campania 'Radio România 85', campanie ale cărei rezultate pozitive nu au întârziat să apară în anul 2014.
Direcţia Marketing Comunicare din SRR doreşte elaborarea şi implementarea unui nou proiect numit "Campania Radio România Actualităţi", al cărei scop este creşterea vizibilităţii şi notorietăţii întregii corporaţii, dar în special a postului Radio România Actualităţi.
Un alt obiectiv al campaniei este acela de a atrage către postul Radio România Actualităţi cât mai mulţi ascultători din categoria celor de 35-49 de ani.
Pentru implementarea acestui proiect şi având în vedere păstrarea imaginii de brand din campania anterioară, dar şi reducerea la maximum a costurilor, vor fi utilizate layout-urile (vizualuri) folosite în campania 'Radio România '85', dar cu schimbarea sloganului (head-ului) din "Un Radio de Formula 1" în altul ce urmează să fie stabilit ulterior", se arată într-o hotărârea a Consiliului de Administraţie al SRR.
Radioul Public a mai făcut achiziţii similare, începând cu anul 2013, pentru "Campania - Radio România 85".
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii